دانلود زیرنویس فارسی فیلم TT3D: Closer to the Edge 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: مستند ورزشی
518 بازدید
دانلود زیرنویس TT3D: Closer to the Edge
  • نام فیلم: TT3D: Closer to the Edge مدت زمان: 1h 44min
  • زبان: English کشور سازنده : UK
  • کارگردان : Richard De Aragues نویسنده:
  • بازیگران: Guy Martin, Ian Hutchinson, John McGuinness
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

این ند سه بعدی با بازگویی واضح رقابت‌های افسانه‌ای TT و تاریخ منحصربه‌فرد مسابقات جاده‌ای جزیره من، کشف می‌کند که چرا سواران مدرن TT هنوز هم جان خود را برای پیروزی در خطرناک‌ترین مسابقه جهان به خطر می‌اندازند. جایزه توریستی Isle of Man بزرگترین مسابقه جاده ای موتورسواری در جهان است، چالش نهایی برای سوار و ماشین. همواره خواستار تعهدی فراتر از هر رویداد مسابقه‌ای دیگر بوده است، و بسیاری از آنها در تلاش خود برای پیروزی، فداکاری نهایی را انجام داده‌اند. داستانی درباره آزادی انتخاب، قدرت روح انسان و اراده برای پیروزی. این همچنین بررسی این است که چه چیزی باعث ان زه آن معدود معدود، این گروه نخبه از برادران می شود که همه چیز را برای بردن به خطر می اندازند. دیدگاه کارگردان برتر تبلیغات تجاری ریچارد دی آراگ، این نوید را می دهد که یکی از هیجان ان زترین فیلم های سال 2011 باشد.

By vividly recounting the TT’s legendary rivalries and the Isle of Man’s unique road racing history, this 3D feature documentary will discover why modern TT riders still risk their lives to win the world’s most dangerous race. The Isle of Man Tourist Trophy is the greatest motorcycle road race in the world, the ultimate challenge for rider and machine. It has always called for a commitment far beyond any other racing event, and many have made the ultimate sacrifice in their quest for victory. A story about freedom of choice, the strength of human spirit and the will to win. It’s also an examination of what motivates those rare few, this elite band of brothers who risk everything to win. The vision of top commercials director Richard de Aragues, this promises to be one of the most thrilling films of 2011.

3256

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم TT3D: Closer to the Edge 2011

دانلود زیرنویس فیلم TT3D: Closer to the Edge TT3D: Closer to the Edge یک فیلم ند بریتانیایی به کارگردانی ریچارد دی آراگ است. این فیلم توسط جرد لتو روایت می‌شود و مسابقه موتورسواری Isle of Man TT را که هر سال در جزیره من برگزار می‌شود، نشان می‌دهد. این موتورسواران پیشرو در مسابقه سال 2010 را دنبال می کند، به ویژه گای مارتین و ایان هاچینسون.

این فیلم مراحل ساخت تا مسابقات سال 2010 را نمودار می کند و سپس هر یک از مسابقات و نتایج آنها را ند می کند. این رویدادها در امتداد جاده‌های عمومی از طریق جزیره من اتفاق می‌افتد که 37.73 مایل از زمین را پوشش می‌دهد و هزاران تماشاگر از سراسر جهان را در خود جای داده است. با استفاده از فناوری سه بعدی، Closer to the Edge مسابقات سال 2010 را به تصویر می کشد و تلاش می کند نشان دهد که چه چیزی باعث ان زه مسابقه دهندگان می شود.

در این فیلم چندین مسابقه از جمله گای مارتین، جان مک نس، کانر کامینز و ایان هاچینسون حضور دارند. مک نس موفق ترین سوارکار زنده تی تی است که پانزده بار قهرمان TT شده است. در سال 2009 هاچینسون برنده دو TT در یک روز شد، یک مسابقه جاده ای دیگر، شمال غرب 200، در ایرلند شمالی و همچنین هر هفته در صدر مسابقات قهرمانی سوپراستاک بریتانیا شرکت کرد.

در نیمه دوم فیلم، بریجت دابز، مادر دو فرزند و بیوه پل دابز (“دابسی”) که در مسابقات سال 2010 درگذشت را معرفی می کند. بریجت می‌فهمد و می‌پذیرد که شوهرش، مانند بسیاری دیگر، در حال انجام کاری که دوست داشت فوت کرده است. با وجود جراحات تقریباً کشنده، فیلم نشان می دهد که چگونه کسانی که زنده می مانند همه می خواهند به عقب برگردند و دوباره این کار را انجام دهند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم TT3D: Closer to the Edge

این فیلم به صورت سه بعدی فیلمبرداری شده است و فداکاری و خطرات موجود در تلاش آنها برای تبدیل شدن به پادشاه کوهستان را نشان می دهد. این فیلم در سال 2011 زیرنویس فارسی TT3D: Closer to the Edge 2011 اکران عمومی شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و موفقیت مالی خوبی داشت. این ند با فروش 2 میلیون دلاری، هفتمین فیلم ند پرفروش بریتانیا است.

این فیلم نشان می دهد که چگونه برای بیش از 100 سال، سوارکاران برای رقابت به جزیره من آمده اند. این روایت نشان می‌دهد که TT همیشه فراتر از هر رویداد مسابقه‌ای دیگر به تعهدی فراتر رفته است و از زمان شروع مسابقه، بیش از 200 نفر در مسابقات کشته شده‌اند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers