دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Lady 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی تاریخی درام عاشقانه
484 بازدید
دانلود زیرنویس The Lady
  • نام فیلم: The Lady مدت زمان: 2h 12min
  • زبان: English کشور سازنده : France
  • کارگردان : Luc Besson نویسنده: Rebecca Frayn
  • بازیگران: Michelle Yeoh, David Thewlis, Jonathan Raggett, Jonathan Woodhouse
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

The LADY یک داستان عاشقانه حماسی است که در مورد اینکه چگونه یک زوج و خانواده خارق‌العاده شادی خود را با هزینه‌های انسانی زیادی برای هدفی بالاتر قربانی می‌کنند. این داستان آنگ سان سوچی و همسرش مایکل آریس است. با وجود دوری، جدایی های طولانی و رژیم خطرناک خصمانه، عشق آنها تا آخر پابرجاست. داستانی از فداکاری و درک انسانی در پس زمینه ای از آشفت که امروز نیز ادامه دارد. The LADY همچنین داستان جستجوی مسالمت آمیز زنی است که هسته اصلی جنبش دموکراسی برمه است.

THE LADY is an epic love story about how an extraordinary couple and family sacrifice their happiness at great human cost for a higher cause. This is the story of Aung San Suu Kyi and her husband, Michael Aris. Despite distance, long separations, and a dangerously hostile regime, their love endures until the very end. A story of devotion and human understanding set against a background of political turmoil which continues today. THE LADY also is the story of the peaceful quest of the woman who is at the core of Burma’s democracy movement.

3228

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Lady 2011

دانلود زیرنویس فیلم The Lady بانو یک فیلم زند نامه ای فرانسوی-بریتانیایی محصول سال 2011 به کارگردانی لوک بسون است که میشل یئو در نقش آنگ سان سوچی و دیوید تیولیس در نقش همسر فقیدش مایکل آریس بازی می کنند. یئو این فیلم را “یک کار عاشقانه” نامید، اما همچنین اعتراف کرد که بازی در نقش برنده جایزه نوبل برای او ترسناک بوده است. سوچی دو ساله بود، پدرش آنگ سان برمه را به استقلال رساند. اما بلافاصله پس از آن، در 19 ژوئیه 1947، او به همراه گروهی از همکارانش توسط گروهی از مردان مسلح یونیفرم پوش ترور شد.

ربکا فراین پس از اینکه او و همسرش، تهیه کننده اندی هریس، در اوایل به برمه سفر کردند، کار روی پروژه را آغاز کرد. دهه 1990 شرکت تولید هریس Left Bank Pictures توسعه فیلمنامه را در سال 2008 آغاز کرد. این بازیگر هیجان زده بود زیرا همیشه می خواست در نقش سوچی بازی کند. او برای دیدار با این زوج به لندن رفت. فیلمنامه به همان اندازه بریتانیایی بود که داستان را تنها از دیدگاه مایکل آریس روایت می‌کرد، اما میشل یئو ادعا می‌کرد که او بینش آسیایی را برای آن به ارمغان آورده است. همسرش ژان تاد (که بعداً به عنوان تهیه کننده معتبر نیز پروژه را همراهی کرد) او را تشویق کرد که با هموطن و دوستش لوک بسون تماس ب رد. بسون بلافاصله فیلمنامه را به عنوان فرصتی برای او پذیرفت تا در نهایت یک قهرمان واقعی زند را ارائه کند، یک مبارز زن که هیچ سلاح دیگری به جز فضایل انسانی خود در اختیار ندارد.

ربکا فراین، نویسنده، با تعدادی از معتمدان سوچی مصاحبه کرد و فیلمنامه خود را بر اساس شهادت ها بنا کرد. برخی از حامیان اطلاعات فراین را تنها به این دلیل ارائه کردند که او این منابع را فاش نمی کرد، و کار او آشکارا توسط برادر زن سوچی، آنتونی آریس، مورد قدردانی قرار گرفت.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Lady

هنگامی که سوچی بالغ به انگلستان رفت، شوهری مهربان پیدا کرد. ، و زند خانواد شادی داشت. اما در سال 1988 وضعیت نامناسب زیرنویس فارسی The Lady 2011 سلامتی مادرش او را مجبور کرد به برمه بازگردد، جایی که پدرش، آنگ سان، هنوز در یادها بود. هنگامی که او در سال 1988 با مادرش در بیمارستان ملاقات کرد، با بسیاری از افرادی که در جریان سرکوب تاتمادو در قیام 8888 زخمی شده بودند ملاقات کرد. او متوجه می شود که تغییرات در برمه مورد نیاز است و به زودی به جنبش برای ترویج اصلاحات کشیده می شود. او سپس نقش نماد در حمایت از تعیین سرنوشت توسط مردم برمه را پذیرفت و خود را وقف فعالیت هایی در حمایت از اهداف آزادی های بیشتر کرد.

سوچی یک حزب تاسیس کرد و به وضوح در انتخابات 1990 پیروز شد. . با این حال، ارتش برمه از پذیرش نتیجه انتخابات امتناع ورزید و برای تحت کنترل درآوردن سوچی حرکت کرد. او و خانواده اش زمانی که شوهر و فرزندانش از برمه ممنوع شدند از هم جدا شدند و او بیش از یک دهه در حصر خان قرار گرفت. با این حال تلاش بی امان آنها برای به رسمیت شناختن سوچی در خارج از برمه تضمینی است که او فراموش نخواهد شد و نمی تواند بدون توجه ناپدید شود. به دلیل تلاش های خانواده اش، او دومین زنی در آسیا بود که جایزه صلح نوبل را دریافت کرد، اولین زن مادر ترزا از هند در سال 1979 بود. با این حال جدایی آنها ادامه یافت زیرا سوچی نه می توانست در مراسم شرکت کند و نه همسرش مایکل آریس می توانست ببیند. او آخرین بار قبل از مرگ زودهنگامش بود.

در طول فیلمبرداری فیلم، اخباری مبنی بر اینکه آنگ سان منتشر شد، منتشر شد. حبس خان سوچی برداشته شده بود. لوک بسون در باور آنچه در تلویزیون دیده بود تردید داشت زیرا بسیار شبیه فیلم اخیر او بود. یئو بلافاصله پس از آن از سوچی دیدن کرد. او بعداً می‌گفت که مثل ملاقات با یکی از اعضای عزیز خانواده بوده است. وقتی درباره فیلم بحث کردند، بازیگر این احساس را پیدا کرد که هنوز در صحنه فیلمبرداری است، زیرا لوک بسون خانه را با دقت بازسازی کرده بود. آنگ سان سوچی حتی او را در گرفت. در 22 ژوئن 2011، یئو می خواست برای بار دوم به دیدار سوچی برود، اما به دلیل نقش او در نقش آنگ سان سوچی، از برمه اخراج شد. این بار بسون اجازه یافت تا سوچی را ملاقات کند. سوچی گفت که در تماشای فیلم تردید دارد زیرا مطمئن نبود که قبلاً آن را اجرا کند، اگرچه از او کپی درخواست کرد.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad