دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Intouchables 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی درام کمدی
2,415 بازدید
دانلود زیرنویس The Intouchables 2011
  • نام فیلم: Intouchables مدت زمان: 112 دقیقه
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : فرانسه
  • کارگردان : Olivier Nakache, Éric Toledano نویسنده: Olivier Nakache, Éric Toledano
  • بازیگران: François Cluzet, Omar Sy
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: 9Movie

هنگامی که دریس ، یک مهاجر باهوش خیابانی ، برای مراقبت از فیلیپ ، یک نجیب زاده چهار قلو فرانسوی استخدام می شود ، یک دوستی غیر معمول ایجاد می شود.

An unusual friendship develops when Driss, a street smart immigrant, is hired to take care of Philippe, a quadriplegic French nobleman.

645

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم The Intouchables 2011 :

دست نیافتنی‌ها (فرانسوی: Intouchables‎, تلفظ می‌شود: [ɛ̃tuʃabl]) فیلمی کمدی درام به کارگردانی مشترک اولیویه ناکاش و اریک تولدانو است که در سال ۲۰۱۱ در فرانسه ساخته شده‌است.

خلاصه داستان:

داستان فیلم اقتباسی از یک داستان واقعی است. قصه نویسنده ثروتمندی به نام فیلیپ که در اثر سقوط با چتر از گردن به پایین فلج می‌شود و برای پرستاری از خود مردی به اسم دریس را استخدام می‌کند.

فیلیپ تا قبل از استخدام دریس؛ مردی بداخلاق و غیرقابل تحمل بود اما با حضور دریس که شخصی است که سابقه سرقت و زندان نیز دارد زند و شخصیت فیلیپ متحول می‌شود.دریس زند فیلیپ را به‌طور کامل عوض می‌کند.

زند کسل‌کننده فیلیپ با ورود دریس تغییر می‌کند به گونه‌ای که از بیرون رفتن با آمبولانس ، به بیرون رفتن با ماشین‌های مازراتی خود رو می‌آورد.