دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Addams Family 2 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن ترسناک خانوادگی عاشقانه علمی تخیلی فانتزی کمدی ماجراجویانه
2,343 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Addams Family 2
  • نام فیلم: The Addams Family 2 مدت زمان: 1h 33min
  • زبان: English کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Greg Tiernan, Conrad Vernon, Laura Brousseau, Kevin Pavlovic نویسنده: Dan Hernandez, Benji Samit, Charles Addams, Michael Paxton
  • بازیگران: Chloë Grace Moretz, Charlize Theron, Oscar Isaac, Bill Hader
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB:
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

آدامز در ر ماجراهای عجیب و غریب تری می شود و خود را در ر بازی های خنده دار با انواع و اقسام شخصیت های مشکوک می کند. دنباله ای بر فیلم انیمیشن 2019 ، “خانواده آدامز”.

The Addams get tangled up in more wacky adventures and find themselves involved in hilarious run-ins with all sorts of unsuspecting characters. Sequel to the 2019 animated film, ‘The Addams Family’.

2211

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Addams Family 2 2021:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Addams Family 2 کارتون سینمایی خانواده آدامز ۲ (The Addams Family 2) یک انیمیشن ماجراجویی، کمدی، ترسناک، فانتزی و خانواد به کارگردانی مشترک گرگ تیرنان و کنراد ورنن محصول کشورهای آمریکا، انگلستان و کانادا است که در سال 2021 میلادی توسط کمپانی‌های BRON Studios و BermanBraun و Bron Creative تهیه و منتشر شد؛ فیلمنامه این انیمیشن نیز توسط دان هرناندز، بنجی سمیت و چار آدامز به صورت مشترک به رشته تحریر درآمده است؛ در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون اسکار آیزاک، شارلیز ترون، کلویی گریس مورتس، نیک کرول، جاون وانا والتون، اسنوپ داگ، بت میدلر، بیل هادر، والاس شاون و غیره به صداپیش به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته اند؛ کنراد ورنن صداپیشه، کارگردان، پویانما، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا است؛ از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی کارگردانی آن‌ها را به عهده داشته است میتوان به هیولاها علیه بیگانگان و قسمت اول انیمیشن خانواده آدامز اشاره کرد که وی همراه با گرگ تیرنان به صورت مشترک آن را کارگردانی کرد.

دانلود زیرنویس فیلم The Many Saints of Newark 2021

خلاصه داستان سینمایی”خانواده آدامز”:

دانلود زیرنویس فیلم The Addams Family 2 در انیمیشن The Addams Family 2 2021 خواهید دید مورتیسیا و گومز از اینکه فرزندانشان در حال بزرگ شدن هستند و زمان کمتری را با آن‌ها سپری میکنند، ناراحت هستند. اکنون مورتیسیا و گومز برای احیای روابط خانواد خود تصمیم می رند در روز چهارشنبه پاگسلی، عمو فستر و سایر دوستانشان را به اردوگاه روح زده خود دعوت کرده تا برای گذراندن آخرین تعطیلات خانواد ، راهی سفر شوند؛ اما شروع این سفر، ماجراجویی‌های فراوانی را در سراسر آمریکا برای آن‌ها رقم زده و…

دانلود زیرنویس فیلم Venom: Let There Be Carnage 2021