دانلود زیرنویس فارسی فیلم Side Effects 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام راز آلود
555 بازدید
دانلود زیرنویس Side Effects 2013
  • نام فیلم: Side Effects مدت زمان: 1h 46mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Steven Soderbergh نویسنده: Scott Z. Burns
  • بازیگران: Rooney Mara, Channing Tatum, Jude Law, Catherine Zeta-Jones
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

امیلی تیلور ، علیرغم اینکه از زندان با شوهرش متحد شد ، با قسمت های احساسی و اقدام به خودکشی به شدت افسرده می شود. روانپزشک وی ، جاناتان بنکس ، پس از مشورت با پزشک قبلی خود ، سرانجام داروی تجربی جدیدی به نام Ablixa تجویز می کند. طرح زمانی ضخیم می شود که عوارض جانبی دارو منجر به کشتن امیلی شوهرش در حالت “راهگردی در خواب” شود. با امضای درخواست امیلی در حبس بیمارستان روانی و تمرین دکتر بنکس در اطراف او ، پرونده بسته شده به نظر می رسد. با این حال ، دکتر بانک نمی تواند مسئولیت کامل را بپذیرد و برای پاکسازی نام خود تحقیق می کند. آنچه در پی می آید یک جستجوی تاریک است که تهدید می کند آنچه از زند او باقی مانده است را جدا می کند حتی زمانی که او حقیقت شیطانی این تراژدی را کشف می کند.

Emily Taylor, despite being reunited with her husband from prison, becomes severely depressed with emotional episodes and suicide attempts. Her psychiatrist, Jonathan Banks, after conferring with her previous doctor, eventually prescribes an experimental new medication called Ablixa. The plot thickens when the side effects of the drug lead to Emily killing her husband in a “sleepwalking” state. With Emily plea-bargained into mental hospital confinement and Dr. Banks’ practice crumbling around him, the case seems closed. However, Dr. Banks cannot accept full responsibility and investigates to clear his name. What follows is a dark quest that threatens to tear what’s left of his life apart even as he discovers the diabolical truth of this tragedy.

2413

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Side Effects 2013

دانلود زیرنویس فیلم Side Effects اثرات جانبی یک فیلم هیجان ان ز روانشناختی آمریکایی محصول سال 2013 به کارگردانی استیون سودربرگ و نویسند اسکات زد برنز است. بازیگر نقش رونی مارا در نقش زنی است که پس از آزادی همسرش (چانینگ تیتوم) از زندان ، توسط روانپزشکان (جود لاو و کاترین زتا جونز) داروهای تجربی برای او تجویز می شود. Side Effects در 8 فوریه 2013 توسط ایالات متحده توسط Open Road Films منتشر شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Side Effects

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings