دانلود زیرنویس فارسی فیلم Saving Private Ryan 1998

تاریخ اکران : 1998 دسته بندی : فیلم ژانر: جنگ درام
2,219 بازدید
دانلود زیرنویس Saving Private Ryan
  • نام فیلم: Saving Private Ryan مدت زمان: 169 دقیقه
  • زبان: انگلیسی, آلمانی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Steven Spielberg نویسنده: Robert Rodat
  • بازیگران: Tom Hanks, Edward Burns, Matt Damon, Tom Sizemore
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در هنگام حمله نرماندی به جنگ جهانی دوم ، کاپیتان جان میلر وظیفه جستجوی سرباز جیمز رایان را که سه برادر وی قبلاً در جنگ کشته شده اند ، به عهده دارد.

During the Normandy invasion of World War II, Captain John Miller is assigned the task of searching for Private James Ryan, whose three brothers have already been killed in the war.

580

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Saving Private Ryan 1998 :

نجات سرباز رایان (به انگلیسی: Saving Private Ryan) نام فیلمی جن حماسی محصول سال ۱۹۹۸ می‌باشد که به کارگردانی استیون اسپی رگ و نویسند رابرت رودات ساخته شده‌است.

داستان این فیلم در طول نبرد نرماندی در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. ۲۷ دقیقه آغازین فیلم که رسیدن نیروهای متفقین به فرانسه در ۶ ژوئن ۱۹۴۴ را نشان می‌دهد، بسیار مشهور است.

تام هنکس در نقش کاپیتان جان میلر به همراه هفت سرباز دیگر مأموریت می‌ رند تا سرباز جیمز فرانسیس رایان را پیدا کنند و به خانه برگردانند. او سه برادر داشته که هم در جنگ کشته شده‌اند و به دستور فرمانده کل ارتش، رایان می‌تواند به پیش مادرش بازگردد.

داستان این فیلم در سال ۱۹۹۴ و زمانی در ذهن رودات شکل گرفت که داشت از بنای یادبود چهار برادر کشته شده در جنگ داخلی ایالات متحده آمریکا دیدن می‌کرد. رودات تصمیم گرفت تا داستانی شبیه به آن‌ها در جنگ جهانی دوم بنویسد. او فیلم‌نامه را نوشت و در اختیار مارک گوردون قرار داد. نهایتاً استیون اسپی رگ به عنوان کارگردان انتخاب شد.

نجات سرباز رایان، با استقبال خوبی از سوی تماشاگران و منتقدین روبه‌رو شد. این فیلم به صورت جهانی، ۴۸۱٫۸ میلیون دلار در شه فروش داشت که آن را به پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۹۹۸ تبدیل کرد. آکادمی علوم و هنرهای سینما این فیلم را نامزد ۱۱ جایزه اسکار کرد، از جمله اسپی رگ که جایزه بهترین کارگردانی را برد. نجات سرباز رایان در سال ۱۹۹۹، وارد شبکه ویدئویی خان شد که ۴۴ میلیون دلار فروخت.