دانلود زیرنویس فارسی فیلم No One Gets Out Alive 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک
595 بازدید
دانلود زیرنویس No One Gets Out Alive
  • نام فیلم: No One Gets Out Alive مدت زمان:
  • زبان: English کشور سازنده : UK
  • کارگردان : Santiago Menghini نویسنده: Fernanda Coppel, Jon Croker, Adam Nevill
  • بازیگران: Cristina Rodlo, Marc Menchaca, David Figlioli
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB:
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

مهاجری در جستجوی رویای آمریکایی که پس از اینکه مجبور می شود در یک پانسیون اتاق ب رد، خود را در کابوسی می بیند که نمی تواند از آن فرار کند.

An immigrant in search of the American dream who, after being forced to take a room in a boarding house, finds herself in a nightmare she can’t escape.

3399

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم No One Gets Out Alive 2021

دانلود زیرنویس فیلم No One Gets Out Alive No One Gets Out Alive یک فیلم ترسناک بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی سانتیاگو من نی بر اساس فیلمنامه ای از جان کروکر و فرناندا کوپل است که بر اساس رمانی به همین نام اثر آدام نویل در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. در این فیلم کریستینا رودلو و مارک منچاکا به ایفای نقش پرداخته اند. در 29 سپتامبر 2021 توسط نتفلیکس منتشر شد.

امبار بدون پول، ناتوانی در دریافت کمک از بتو، پسر عموی دور، و عدم تمایل به بازگشت به خانه پس از رؤیا، مجبور می شود با رد تماس ب رد. آنها در یک کافه در نزدیکی یکدیگر را ملاقات می کنند و رد قول می دهد که سپرده او را بازپرداخت کند، اما تنها در صورتی که او به خانه برگردد زیرا او ادعا می کند که پول نقد کافی برای او ندارد. هنگامی که آنها به پانسیون می رسند، امبار با رد روبرو می شود زیرا آنطور که قول داده بود پول نقد در اتاق او نیست. بکر امبار را مجبور به ورود به اتاقش می کند و او خود را در داخل قفل می کند و دو زن رومانیایی به او می پیوندند که آنها نیز به پانسیون نقل مکان کرده اند.

در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 17 نقد، با میان ن امتیاز 6/10، دارای 65 درصد محبوبیت است. متاکریتیک بر اساس 5 منتقد، میان ن وزنی 43 از 100 را به فیلم داده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم No One Gets Out Alive

آمبار، یک مهاجر مکزیکی بدون مدرک، پس از مرگ مادرش به کلیولند نقل مکان می کند. او قبلاً از مادر بیمار خود مراقبت می کرد و هرگز نمی توانست زند عادی داشته باشد زیرا وضعیت مادرش بیشتر وخیم می شد. آمبر به دوستش می گوید که برای حمایت از مادرش به آمریکا نقل مکان کرده است. او یک پانسیون ویران را پیدا می کند که توسط Red اداره می شود. او از قبل اجاره ماه اول را ط می کند، که امبر از ذخیره پول نقدی که به نظر می رسد برای نقل مکان خود پس انداز کرده است، به او می دهد. به زودی اتفاقات عجیبی هم در پانسیون جدید و هم در بیرون برای او رخ می دهد. یک شب مردی را می‌بیند که سرش را به در می‌کوبد، که بعداً متوجه می‌شود که برادر بیمار رد، بکر است. او باقی مانده پس انداز خود را به یک همکار می دهد تا یک شناسه جعلی به دست آورد که به او اجازه می دهد به کار ادامه دهد اما همکار به او خیانت می کند و پول را می رد و روز بعد استعفا می دهد. امبار زیرنویس فارسی No One Gets Out Alive 2021 از رئیسش آدرس همکار و سپس پیش پرداختی برای دستمزد بعدی خود می خواهد، اما در عوض اخراج می شود.

همانطور که رد و بکر در حال آماده کردن زنان برای بردن به زیرزمین هستند، بتو به دنبال آمبر می‌آید اما توسط بکر کشته می‌شود. بکر یکی از زنان رومانیایی را به طبقه پایین می برد. رد به آمبر می گوید که پدرش یک باستان شناس بود (همانطور که در فیلم های خان در ابتدای فیلم دیده می شود) که یک جعبه سن را از سفرش به مکزیک در سال 1963 با خود آورد. مریم، برای به دام انداختن و کشتن زنان (اشباحی که امبر در سراسر خانه دیده و شنیده است). با کشف آنچه آنها انجام داده بودند، رد می خواست برود اما بکر اصرار داشت که بماند: هر زنی که قربانی می شد سلامت بکر را بهبود می بخشید. بکر برمی گردد و امبار را به زیرزمین می برد و دختر دیگر را می بیند که سر بریده شده است. او امبار را به ه سن جلوی محراب می بندد که جعبه در آن قرار دارد، جعبه را باز می کند و اتاق را ترک می کند و در را پشت سر خود می بندد.

امبار شروع به خواب دیدن مادرش در بستر مرگ می کند در حالی که موجودی به آرامی از جعبه بیرون می آید و سر امبر را بین دستانش می رد تا ذهن او را بخواند و بفهمد که آمبر چه چیزی را قربانی کرده است. خواب نشان می دهد که آمبر مادرش را کشته است: او به دوستش در مورد دلیل مهاجرتش به آمریکا دروغ گفته است و پول پس انداز شده در اصل برای حمایت از مادرش در خانه سالمندان بوده است. این باعث می‌شود که هیولا، الهه آزتک، Ītzpāpāpālōtl (خدای بهشت ​​که از طریق قربانی شدن ممکن شد)، مرتبط با شب پره‌ای که در فیلم دیده می‌شود، Rothschildia erycina، قربانی را بپذیرد و به داخل جعبه عقب نشینی کند. امبار می شنود که بکر و رد آخرین دختر را برای قربانی آماده می کنند. او یک اسلحه باستانی را از اتاق مطالعه برداشت و به طبقه بالا رفت و در آنجا رد را مجروح کرد و سپس توسط بکر مورد حمله قرار گرفت. زن رومانیایی سعی می کند کمک کند اما به بالای بالکن پرتاب می شود و توسط او کشته می شود. امبار با سلاح باستانی بکر را می کشد. او می شنود که قرمز در اتاق ی می چرخد ​​و موفق می شود او را به طبقه پایین بیاورد و روی ه سن ببندد، جایی که هیولا سرش را گاز می رد. همانطور که او در حال خروج از خانه است، مچ پایش که قبلاً توسط بکر شکسته شده بود، ناگهان خوب می شود زیرا قرمز را قربانی هیولا کرده بود. در پس زمینه، قرمز به عنوان یک روح دیده می شود.

دانلود زیرنویس سریال game of thrones