دانلود زیرنویس سریال game of thrones

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن درام ماجراجویانه
16,473 بازدید
دانلود زیرنویس Game of Thrones
  • نام فیلم: بازی تاج و مدت زمان: 57min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Michael Hirst نویسنده: Michael Hirst
  • بازیگران: Katheryn Winnick, Gustaf Skarsgård, Alexander Ludwig
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 9.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

9 خانواده نجیب برای کنترل زمینهای وستروس می جنگند ، در حالی که یک دشمن باستان پس از هزاره ها خاموش بازگشت.

Nine noble families fight for control over the lands of Westeros, while an ancient enemy returns after being dormant for millennia.

800

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

Mehran در 6 اکتبر 2021 در 9:42 ب.ظ گفته:

پاسخ

حصن

Ansel در 20 می 2022 در 11:04 ق.ظ گفته:

پاسخ

لینک فایل فصل 4 خرابه……. یه چک بزنید…..

    mohamadd1998 در 31 می 2022 در 5:07 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    ممنون از توجهتون، اصلاح شد 🙏🏼

sepehr در 3 ژوئن 2022 در 10:05 ب.ظ گفته:

پاسخ

fasle 5 chi shod

    admin_film2subtitle1 در 4 ژوئن 2022 در 10:43 ق.ظ گفته:

    پاسخ

    ایراد از کد صفحه بود برطرف شد

ali_r در 13 آگوست 2022 در 4:05 ب.ظ گفته:

پاسخ

ممنون از سایت خوبتون ک پرفکت و قدرتمند تو تهیه ی زیرنویس فیلم ها بهم کمک کرد…..

    mohamad1998 در 14 آگوست 2022 در 2:47 ق.ظ گفته:

    پاسخ

    بزرگوارید 🌺🙏🏼

-تارا در 5 آوریل 2024 در 7:55 ب.ظ گفته:

پاسخ

من ایراد زبان ویندوز و طبق اموزشی ک گذاشتین فارسی کردم ولی باز زیر نویس ناخاناست چیکار باید بکنم

    mohamad1998 در 11 آوریل 2024 در 2:07 ق.ظ گفته:

    پاسخ

    پلیر های مختلف رو تست کن
    pot player
    gom player
    vlc

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

تو ضیحات درباره دانلود زیر نویس سریال game of thrones :

دانلود زیرنویس سریال game of thrones یا بازی تاج و (Game of Thrones) یک مجموعه تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است که توسط دیوید بنیوف و دی بی وایس برای شبکه HBO ساخته شده است. این اقتباس از آوازی از یخ و آتش است ، مجموعه ای از رمان های فانتزی از جورج آر. آر. مارتین ، که اولین آنها یک بازی تاج و است. این نمایش در انگلستان ، کانادا ، کرواسی ، ایسلند ، مالت ، مراکش و اسپانیا کلید خورد. اولین بار در 17 آوریل 2011 در HBO در ایالات متحده به نمایش درآمد و در 19 مه 2019 با 73 قسمت در هشت فصل پخش شد.

دانلود زیرنویس Game of Thrones که در قاره های تخیلی Westeros و Essos واقع شده است ، گروه بازیگران زیادی دارد و در طول نمایش چندین کمان داستانی را دنبال می کند. اولین قوس مهم مربوط به آهنین هفت پادشاهی وستروس از طریق شبکه ای از در ری های بین خانواده های اصیل است که یا برای ادعای تاج و رقابت می کنند یا برای استقلال از هر کسی که بر آن بنشیند ، می جنگند. مورد دوم بر آخرین نوادگان خاندان حاکم حاکمیت خلع شده در قلمرو متمرکز است ، که به اسوس تبعید شده و قصد بازگشت و بازپس ری تاج و را دارد. سومین امر به دنبال دیده بان شب ، یک دستور نظامی است که از قلمرو در برابر تهدیدات فراتر از مرز شمالی وستروس دفاع می کند.

بازی تاج و بینندگان زیادی را در HBO به خود ج کرد و طرفداران گسترده ، فعال و بین المللی دارد. منتقدان این سریال را بخاطر بازیگری ، شخصیت های پیچیده ، داستان ، دامنه و ارزش های تولیدش تحسین کرده اند ، اگرچه استفاده مکرر از برهن و خشونت (از جمله خشونت ) مورد انتقاد قرار گرفته است. فصل آخر به دلیل کاهش طول مدت و تصمیمات خلاقانه خود واکنش قابل توجهی را دریافت کرد ، بسیاری آن را نتیجه ری ناامیدکننده ای دانستند. این سریال 59 جایزه Primetime Emmy را دریافت کرده است که بیشترین تعداد سریال درام است ، از جمله مجموعه های برجسته درام در سال 2015 ، 2016 ، 2018 و 2019. جوایز و نامزدهای دیگر آن شامل سه جایزه هوگو برای بهترین نمایش دراماتیک ، یک جایزه Peabody و پنج نامزدی برای جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی – درام. بسیاری از منتقدان و نشریات نام این نمایش را به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تلویزیونی در تمام دوران ها گذاشته اند.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس م آف ترونز :

بدانلود زیرنویس سریال بازی تاج و تقریباً بر اساس داستانهای مجموعه کتابهای A Song of Ice and Fire توسط George R. R. Martin ، در داستانهای هفت گانه پادشاهی Westeros و قاره Essos تنظیم شده است. این سریال چندین خط داستانی همزمان را دنبال می کند. اولین قوس داستانی جنگ جانشینی را در بین مدعیان رقیب برای کنترل آهنین هفت پادشاهی دنبال می کند ، با خانواده های اصیل دیگر برای استقلال از سلطنت می جنگند. مورد دوم مربوط به اقدامات جنبش تبعید شده برای بازپس ری تاج و است. سومین شرح تهدید ز ان قریب الوقوع ، و همچنین موجودات افسانه ای و مردم خشن شمال است. نمایشگر دیوید بنیوف به شوخی “سوپرانوها در سرزمین میانه” را به عنوان عنوان بازی تاج و پیشنهاد کرد ، با اشاره به طرح پر از دسیسه های آن و لحن تیره در یک فضای خیالی از جادوها و اژدها.

بازیگران و شخصیت های دانلود زیرنویس سریال got :

دانلود زیرنویس سریال got بازی تاج و دارای یک گروه بازیگران است که برآورد شده است که بزرگترین در تلویزیون است. در سال 2014 ، چندین قرارداد بازیگران دوباره مذاکره شد تا گزینه فصل هفتم را شامل شود. در فصل آخر ، پنج نفر از اعضای اصلی بازیگران برای هر قسمت 1 میلیون دلار درآمد کسب کردند و آنها را در زمره پردرآمدترین بازیگران تلویزیون قرار داد.

ادارد “ند” استارک (شان بین) رئیس هاوس استارک است. او و همسرش كاتلین (میشل فیرلی) دارای پنج فرزند هستند: راب (ریچارد مادن) ، سانسا (سوفی ترنر) ، آریا (مایسی ویلیامز) ، بران (آیزاک همپستید-رایت) و ریكون (آرت پارکینسون). ند همچنین یک پسر نامشروع به نام جون اسنو (کیت هرینگتون) دارد که به همراه دوست علمی خود ، سامول تارلی (جان بردلی) ، تحت نظارت لرد فرمانده جئور مورمونت (جیمز کاسمو) در شب نگهبانی خدمت می کنند. وایلدلینگ ها که در شمال دیوار زند می کنند شامل جیلی جوان (هانا موری) و جنگجویان تورموند انتسبان (کریستوفر هیوجو) و یگریت (رز لی) هستند.

از دیگر اعضای مرتبط با هاوس استارک می توان به بند ند ، تئون گریجوی (آلفی آلن) ، روزز بولتون نائب رئیس ند (مایکل مک الهاتون) و پسر نامشروع روز ، رمزی (ایوان ریون) اشاره کرد. راب از تالیسا م ر (اوونا چاپلین) معالجه کمک می پذیرد ، در حالی که در جای دیگر ، آریا با شاگرد آهنگر جندری ریورز (جو دمپسی) و قاتل جاقن هاغار (تام ولشیها) دوست می شود. جنگجوی بلندقامت ، Brienne of Tarth (Gwendoline Christie) ، سرانجام برای خدمت به Starks می آید.

در کینگ لندینگ ، پای ، دوست قدیمی ند ، پادشاه رابرت اول باراتئون (مارک ادی) ، یک ازدواج بی عشق با سرسی لنیستر (لنا هدی) دارد. برادر دوقلوی کوچکتر او ، سر جیمی (نیکولای کوستر-والداو) ، در Kingsguard خدمت می کند. سومین و کوچکترین خواهر و برادر لنیستر ، کوتوله تیریون (پیتر دینکلیج) است زیرنویس سریال م آف ترونز که معشوقه اش شی (سیبل ککیلی) و کلمه فروش برون (جروم فلین) در آن شرکت می کند. دانلود زیرنویس سریال game of thrones پدر سرسی تایوین (چار رقص) ، رئیس خانه لنیستر و ثروتمندترین مرد وستروس است. سرسی از میان سه فرزند ، دو پسر دارد: جفری (جک گلسون) و تومن (دین-چار چاپمن). جفری توسط جنگجوی چهره زخم شده ساندور “The Hound” کلگان (روری مک کان) محافظت می شود.

شورای کوچک مشاوران پادشاه ، در میان سایر افراد ، استاد حیله گر سکه ، لرد پیتر “لیتل فینگر” بالیش (آیدان لن) و مدیر ارشد خواجه ، لرد واریس ( ل هیل) است. در Dragonstone ، برادر کوچکتر رابرت ، استنیس (استفن دیلان) ، توسط کشیش خارجی ملیساندر (کاریس ون هوتن) و قاچاقچی سابق ، سر داووس سیورث (لیام کانینگام) مشاوره می شود. در Reach ، خانواده تایرل ، به رهبری مادر بزرگ آن اولنا (دیانا ریگ) ، توسط مارگری (ناتالی دورمر) ، نوه مادرسالار ، در دادگاه نماینده می شوند. بالاخره به گنجشک عالی (جاناتان پرایس) به عنوان یک رهبر مذهبی قدرت داده می شود. در پادشاهی جنوبی دورن ، جنگجو Ellaria Sand (ایندیرا وارما) به دنبال انتقام از لنیسترها است.

در آن سوی دریای باریک ، در پنتوس ، خواهر و برادران ویسریس تارگرین (هری لوید) و دنریس تارگرین (امیلیا کلارک) (که در اصطلاح عامیانه به او “دنی” گفته می شود) در تبعید هستند ، و اولی قصد بازپس ری تاج و پدرش را دارد. دنریس مجبور به ازدواج با خال دروگو (جیسون موموآ) ، رهبر عشایر دوتراکی می شود.دانلود زیرنویس game of thrones سرانجام کارمندان وی شامل شوالیه تبعیدی Ser Jorah Mormont (Iain Glen) ، دستیارش Missandei (ناتالی امانوئل) ، واژه معروف Daario Naharis (Michiel Huisman) و سرباز نخبه Grey Worm (Jacob Anderson) است.