دانلود زیرنویس فارسی فیلم Minnal Murali 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن کمدی ماجراجویانه
287 بازدید
دانلود زیرنویس Minnal Murali 2021
  • نام فیلم: رعد و برق مدت زمان: 2 ساعت 38 دقیقه
  • زبان: Malayalam کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Basil Joseph نویسنده: Arun Anirudhan, Justin Mathew
  • بازیگران: Tovino Thomas, Guru Somasundaram, Aju Varghese
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.9 با 29859 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک رویداد غیرمعمول یک رعد و برق ایجاد می کند که به نوبه خود توانایی های فوق بشری را به یک خیاط جاه طلب می دهد ، که مسئولیت آن اکنون محافظت از دهکده وطن خود در برابر برنامه های شیطانی آنتاگونیست است.

An unusual event creates a lightning which in turns gives superhuman abilies to an ambitious tailor ,whose responsibility is now to protect his home village from the evil plans of the antagonist.

24557

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Minnal Murali 2021

دانلود زیرنویس فیلم Minnal Murali میننال مورالی (ترجمه. Lightning Murali) یک فیلم ابرقهرمانی به زبان مالایایی 2021 هند است که به کارگردانی ریحان جوزف به کارگردانی و توسط سوفیا پاول ، تحت پرچم Blockbusters آخر هفته تهیه شده است.این فیلمنامه توسط Arun Anirudhan و Justin Mathew نوشته شده است.این فیلم Tovino Thomas و Guru Somasundaram را بازی می کند.داستان به دنبال زندگی جیسون ، یک خیاط جوان است که پس از برخورد با رعد و برق ، ابرقدرت ها را به دست می آورد و به یک ابرقهرمان تبدیل می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Minnal Murali

این فیلم به طور رسمی در ژانویه سال 2019 اعلام شد ، اما به دلیل آثار گسترده قبل از تولید ، عکاسی اصلی فیلم در دسامبر 2019 اتفاق افتاد. اگرچه تیراندازی دو بار به دنبال دو موج همه گیر Covid-19 و خرابکاری یک کلیسا مختل شدسازندگان که توسط گروه های راست زیرنویس فارسی Minnal Murali 2021 گرایانه تنظیم شده اند ، موفق به تکمیل فیلمبرداری در ژوئیه سال 2021 شدند. این فیلم عمدتاً در کرالا فیلمبرداری شد که چند سکانس در حسن در کارناتاکا فیلمبرداری شد.موسیقی این فیلم توسط Shaan Rahman و Sushin Shyam ساخته شده است ، و Shyam نیز نمره پس زمینه را تشکیل می دهد ، در حالی که فیلمبرداری فیلم توسط سامر Thahir و ویرایش انجام شده توسط Livingston Mathew انجام شده است.

این فیلم در اواخر سال 2020 برای اکران تئاتری تنظیم شد ، اما به دلیل همه گیر Covid-19 چندین بار به تعویق افتاد.در سپتامبر سال 2021 ، سازندگان اعلام کردند که این فیلم مستقیماً از طریق بستر پخش Netflix ، در نتیجه بسته شدن تئاترها به دلیل این همه گیر منتشر می شود.در 16 دسامبر در جشنواره فیلم بمبئی به نمایش درآمد و به مناسبت شب کریسمس (24 دسامبر 2021) در سراسر جهان به نمایش درآمد.این تحسین انتقادی را تحسین کرد که از اجرای بازیگران (به ویژه تووینو توماس و گورو سوماسوندرام) ، نوشتن ، جهت ، توالی اکشن ، VFX و موسیقی متن فیلم ستایش می کند.

در دهه 1990 ، جیسون ، خیاط جوان از روستای Kurukkanmoola ، در آرزوی ایجاد حرفه ای در ایالات متحده است. سی ساجان رابطه جیشیسون را با دخترش بینسی منع می کند ، زیرا او قبلاً به آنیش مشغول است. دوست دختر سابق آنیش ، بروس لی بیجی نیز عصبانی است که آنیش با او شکسته است. در همین حال ، Shibu یک فرد اجتماعی است ، که در یک خنجر کار می کند و 28 سال منتظر بازگشت دلبند کودکی خود Usha بود که او نیز خواهر داسان است. داسان در فروشگاه خیاط جایسون و پدرش وارکی کار می کند. اوشا یک دختر دارد که به یک عمل فوری پزشکی احتیاج دارد ، اما او آنقدر پول نقد برای این عمل ندارد. در شب کریسمس ، یک پیچ رعد و برق به طور همزمان به جیسون حمله می کند ، که با Saajan مشاجره می کند ، و Shibu ، که در حال غرق شدن Usha است. جیسون به بیمارستان منتقل می شود ، اما در کمال تعجب همه ، او به ظاهر بی ضرر است. در روزهای بعد ، Jaison و Shibu نشانه هایی از ابرقدرت ها را نشان می دهند. برادرزاده جیسون ، جسمون ، به این نتیجه می رسد که جیسون پس از برخورد با رعد و برق ، ابرقدرت ها را به دست آورد.

Usha به Teashop Shibu می آید که صاحب آن با Usha معاشقه می کند. شیبو عصبانی است و او را با قدرت های جدید از راه دور خود تهدید می کند و از او می خواهد که از او دور شود. در همین حال ، برنامه های جیسون برای عزیمت به ایالات متحده پس از تأیید گذرنامه وی ، پس از اینکه Saajan با آن مداخله نمی کند ، متوقف نمی شود و همچنین فاش می کند که وارکی پدر جیسون نیست و پدر واقعی او مارتین است ، بازیگر تئاتر که در حالی که درگذشت جیسون جوان بود وقتی مجموعه بازی روستا آتش گرفت. وارکی جیسون جوان را دید و نسبت به او احساس ترحم کرد و جیسون را به عنوان پسر خود بزرگ کرد. جیسون پس از شنیدن اخبار دلگیر است. وارکی به جیسون می گوید که او قبلاً حقیقت را فاش نکرد زیرا می ترسید که جیسون او را رها کند و پدرش به همه در روستا کمک کرد و به خاطر روستا درگذشت. جیسون متوجه می شود که ساجان به وارکی برخورد کرده و عصبانی است. با کمک جسمون ، جیسون خود را با ماسک مبدل می کند و به سالگرد مدرسه Josemon می رود که در آن بسیاری از پلیس ها ، از جمله Saajan و Pothan ، به عنوان امنیت مهمان اصلی حضور دارند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Elite