دانلود زیرنویس فارسی فیلم Match Point 2005

تاریخ اکران : 2005 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
1,962 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Match Point
  • نام فیلم: Match Point مدت زمان: 2h 4min
  • زبان: English کشور سازنده : UK
  • کارگردان : Woody Allen نویسنده: Woody Allen
  • بازیگران: Scarlett Johansson, Jonathan Rhys Meyers, Emily Mortimer
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

کریس ویلتون ایرلندی (جاناتان ریس مایرز) از یک پس زمینه متواضع و دارای ارزش های سنتی ، با وجود اینکه اخیراً بازنشسته حرفه ای تنیس است ، هنوز از نظر مالی مشکل دارد. او به عنوان مربی تنیس در یک باشگاه تنیس مجلل لندن مشغول به کار شده است ، اگرچه می داند که در جایی پایین جاده ، زند بهتری برای او وجود دارد. با یکی از شاگردان خود ، ثروتمند تام هویت (متیو گود) ، دوست می شود. کریس با خواهر تام ، کلویی هیوت (امیلی مورتیمر) ، یک دختر همسایه که بلافاصله جذب کریس می شود ، قرار می رد. کلوئی به سرعت می داند که می خواهد با کریس ازدواج کند و از طریق پدر تاجر خود ، الک هیوت (برایان کاکس) ، سعی می کند با به دست آوردن شغل اجرایی در شرکت آلک ، به کریس و آینده آنها کمک کند. کریس در زند خود با هویتس شروع به لذت بردن از چیزهای ظریف زند می کند. با همه اینها ، کریس نمی تواند به فکر نولا رایس (اسکارلت جوهانسون) ، بازیگر زن سخت آمریکایی باشد که در املاک هویت ملاقات می کند و نامزد غیر رسمی تام است. نولا سرزنده است و می داند که چه تاثیری روی مردان از جمله کریس دارد. برخلاف کریس ، نولا توسط مادر تام و کلوئه ، النور هویت (دام پنه لوپه ویلتون) ، پذیرفته نمی شود. کریس باید تصمیم ب رد که آیا می تواند آنچه را که با کلویی و هویتس به دست آورده است رها کند ، یا اشتیقی که نسبت به نولا احساس می کند قوی تر از چیزهای ظریف زند است که اکنون به آن عادت کرده است. او ممکن است برای خوردن کیک خود دست به هر کاری بزند و آن را نیز بخورد.

From a humble background and with traditional values, Irish Chris Wilton (Jonathan Rhys Meyers) is still struggling financially despite being a recently retired high ranked tennis pro. He has taken a job as a tennis instructor at an upscale London tennis club, although he knows there is a better life for him somewhere down the road. He is befriended by one of his students, wealthy Tom Hewett (Matthew Goode). Chris starts to date Tom’s sister, Chloe Hewett (Emily Mortimer), a girl-next-door type who is immediately attracted to Chris. Chloe quickly knows she wants to marry Chris, and through her businessman father, Alec Hewett (Brian Cox), tries to help Chris and their future by getting him an executive job in Alec’s company. In his life with the Hewetts, Chris begins to enjoy the finer things in life. Through it all however, Chris cannot help thinking about Nola Rice (Scarlett Johansson), a struggling American actress who he meets at the Hewett estate and who is Tom’s unofficial fiancée. Nola is vivacious, and she knows the effect she has on men, including Chris. Unlike Chris, Nola is not accepted by Tom and Chloe’s mother, the outspoken Eleanor Hewett (Dame Penelope Wilton). Chris has to decide if he can give up what he has been able to achieve with Chloe and the Hewetts, or if the passion he feels for Nola is stronger than the finer things in life to which he is now accustomed. He may go to any length to have his cake and eat it too.

2255

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Match Point 2005:

دانلود زیرنویس فیلم Match Point  امتیاز نهایی یک فیلم هیجان ان ز روانشناختی محصول سال 2005 است که توسط وودی آلن نوشته و کارگردانی شده و جاناتان ریس مایرز ، اسکارلت جوهانسون ، امیلی مورتیمر ، متیو گود ، برایان کاکس و پنه لوپه ویلتون در آن بازی می کنند. این فیلم پس از آنکه آلن در یافتن حمایت مالی از فیلم در نیویورک با مشکل روبرو شد ، در لندن تولید و فیلمبرداری شد. این قرارداد او را م م کرد تا با استفاده از بازیگران و خدمه بیشتر از انگلستان به آنجا برود. آلن به سرعت فیلمنامه را که در نیویورک تنظیم شده بود ، مجدداً برای محیطی انگلیسی نوشت. آلن در مقابل ، منتقدین از انگلستان با Match Point کمتر مطلوب رفتار کردند و در مکان ها و به ویژه اصطلاح انگلیسی در دیالوگ ها ایراد گرفتند. آلن نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اصلی شد.

خلاصه داستان سینمایی”امتیاز نهایی”:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Match Point  در فیلم ، شخصیت ریس مایرز با خانواده ای ثروتمند ازدواج می کند ، اما موقعیت اجتماعی او به دلیل رابطه با دوست دختر برادر شوهرش ، با بازی یوهانسون ، تهدید می شود. این فیلم به موضوعات اخلاقی ، حرص و طمع و نقش ، پول و شانس در زند می پردازد و بسیاری را وادار می کند آن را با فیلم قبلی جنایات و جنایات آلن (1989) مقایسه کنند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game