دانلود زیرنویس فارسی فیلم Journey to Italy 1954

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
916 بازدید
دانلود زیرنویس Journey to Italy
  • نام فیلم: Journey to Italy مدت زمان: 1h 37min
  • زبان: English کشور سازنده : Italy
  • کارگردان : Roberto Rossellini نویسنده: Vitaliano Brancati, Roberto Rossellini, Colette, Antonio Pietrangeli
  • بازیگران: Ingrid Bergman, George Sanders, Maria Mauban, Anna Proclemer
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

کاترین و الکس جویس بریتانیایی که هشت سال متاهل و بدون فرزند هستند، در حال رانند به ایتالیا هستند، مقصد نهایی آنها در خارج از ناپل برای فروش ویلایی که به تاز از عمویش به ارث برده اند، ویلایی که در طول مدت اقامت در آنجا اقامت خواهند داشت. در حین رانند ، آنها متوجه می شوند که این سفر اولین باری است که آنها واقعاً با هم تنها بوده اند و به همین دلیل واقعاً یکدیگر را به معنای واقعی نمی شناسند. در حالی که در ایتالیا هستند، آنها عمدتاً به دنبال کارهایی جدا از یکدیگر می‌روند – کاترین ترجیح می‌دهد فرهن را ترجیح می‌دهد، الکس «شرکت» را ترجیح می‌دهد، از جمله با برخی از آشنایان که نمی‌دانستند در ناپل هستند تا اینکه در اولین شب در شهر با آنها برخورد کردند. و در موارد معدودی که وقتشان را با هم می گذرانند، تنش و تمایل فزاینده ای در هر دو طرف وجود دارد که از نظر عاطفی به طرف مقابل در باورهای فردی خود نسبت به آنچه که دیگری فکر می کند یا انجام داده است، آسیب برساند. همانطور که ازدواج آنها به آرامی سقوط می کند …

Married for eight years with no children, Brits Katherine and Alex Joyce are driving to Italy, their ultimate destination just outside of Naples to sell the villa they have just inherited from his uncle, the villa where they will be staying during their time there. On the drive, they come to the realization that this trip marks the first time that they have truly been alone together, and as such don’t really know one another in the true sense. While in Italy, they end up mainly embarking on pursuits separate from each other – Katherine preferring the cultural, Alex preferring “company” including with some acquaintances they didn’t know were in Naples until running into them on their first night in the city – and on the few occasions when they do spend time together, there is a tension and an underlying increasing want on both sides to hurt the other emotionally in their individual beliefs of what the other is thinking or has done in their time apart. As their marriage slowly falls …

3403

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Journey to Italy 1954

دانلود زیرنویس فیلم Journey to Italy سفر به ایتالیا که با نام سفر به ایتالیا نیز شناخته می شود، فیلمی درام به کارگردانی روبرتو روسلینی محصول سال ۱۹۵۴ است. اینگرید برگمن و جورج سندرز نقش کاترین و الکس جویس را بازی می کنند، زوجی انگلیسی که سفر به ایتالیا به طور غیرمنتظره ای ازدواجشان را تضعیف می کند. این فیلم توسط روسلینی و ویتالیانو برانکاتی نوشته شده است، اما بر اساس رمان Duo نوشته کولت در سال 1934 ساخته شده است. اگرچه این فیلم محصول ایتالیایی بود، اما دیالوگ آن به زبان انگلیسی بود. اولین نمایش سینمایی در ایتالیا با عنوان Viaggio in Italia بود. دیالوگ به ایتالیایی دوبله شده بود.

الکس و کاترین جویس (ساندرز و برگمن) زن و شوهری از انگلستان هستند که با ماشین به ایتالیا سفر کرده اند تا ویلایی را در نزدیکی ناپل بفروشند که اخیراً از “عمو هومر” به ارث رسیده است. این سفر به عنوان یک تعطیلات برای الکس در نظر گرفته شده است، که یک تاجر معتاد به کار است که به بی ادبی و کنایه می پردازد. کاترین حساس تر است و این سفر خاطرات تلخ دوست شاعری به نام چار لوینگتون را که اکنون درگذشته است را بران خته است.

چند روز پس از ورود آنها، روابط زن و شوهر در میان سوء تفاهم های متقابل و درجه ای از حسادت هر دو طرف تیره می شود. الکس لوینگتون را به عنوان “احمق” رد می کند. این دو شروع به گذراندن روزهای جداگانه می کنند و الکس یک سفر فرعی به جزیره کاپری می کند. در آخرین روز فیلم، آنها به شدت با طلاق موافقت می کنند. تونی برتون ناگهان ظاهر می شود و اصرار می کند که برای یک فرصت فوق العاده با او به پمپئی بروند. در آنجا هر سه نفر شاهد کشف زوج دیگری بودند که در طول فوران کوه وزوویوس نزدیک به دو هزار سال قبل در خاکستر مدفون شده بودند. کاترین به شدت آشفته است و او و الکس پمپئی را ترک می کنند تا در صفوف سنت جنارو در ناپل گرفتار شوند. تجربیات بعدازظهر – به ظاهر معجزه آسا – عشق آنها را نسبت به یکدیگر احیا می کند. کاترین از الکس می پرسد “به من بگو که دوستم داری!” و او پاسخ می دهد “خب، اگر این کار را انجام دهم، آیا قول می دهی از من سوء استفاده نکنی؟” فیلم با یک شات جرثقیل که ادامه راهپیمایی مذهبی را نشان می دهد به پایان می رسد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Journey to Italy

سفر به ایتالیا به عقیده بسیاری شاهکار روسلینی و همچنین به دلیل داستان سرایی سست، اثری مهم از سینمای مدرنیستی است. در سال 2012، این فیلم توسط مجله Sight & Sound به عنوان یکی از پنجاه فیلم برتر ساخته شده در زیرنویس فارسی Journey to Italy 1954 لیست قرار گرفت.

بیشتر زمان سفر به ایتالیا بدون حادثه است. صحنه آغازین کاترین و الکس جویس را نشان می دهد که در حومه شهر ایتالیا به ساد با هم صحبت می کنند. تنها حادثه لحظه ای است، زمانی که آنها برای یک گله گاو در جاده آهسته می شوند. مدت کوتاهی پس از رسیدن آن‌ها به ناپل، فیلم آن‌ها را دنبال می‌کند، درحالی‌که توسط مراقبان آن، تونی و ناتالی برتون، گردشی طولانی و اتاق به اتاق از ویلای عمو هومر به آن‌ها داده می‌شود. این فیلم متعاقباً چند روزی کاترین را دنبال می‌کند که او بدون الکس به تور ناپل می‌رود. در سومین روز بازدید، او از مجسمه های بزرگ و باستانی موزه ناپل بازدید می کند. در روز ششم، او با کنجکاوی های آتشفشانی خود، از میدان های فلگری بازدید می کند. در روزی دیگر، او ناتالی برتون را تا گورستان فونتانل همراهی می‌کند، با دسته‌هایی از جمجمه‌های انسان ناشناس و ناپاک که توسط مردم محلی پذیرفته شده و مورد احترام قرار می‌ رد.

این فیلم در ابتدا اقتباسی از رمان Duo نویسنده فرانسوی کولت بود. با این حال، روسلینی نتوانست حقوق رمان را به دست آورد و مجبور شد فیلمنامه‌ای را تهیه کند که به اندازه کافی با رمان متفاوت باشد. روسلینی و نویسنده همکارش، ویتالیانو برانکاتی، ظاهراً از فیلمنامه‌ای با عنوان تاک جدید اثر آنتونیو پیترانگلی استفاده کردند که رابطه مشاجره‌آمیز یک زوج انگلیسی را که با اتومبیل جگوار در ناپل در حال تور بودند، توصیف می‌کردند. خط داستانی فیلم درباره چار لوینگتون، شاعر فقیدی که عاشق کاترین جویس بود، کنایه ای از داستان کوتاه «مردگان» نوشته جیمز جویس در نظر گرفته می شود.

دانلود زیرنویس سریال game of thrones