دانلود زیرنویس فارسی فیلم J.S.A. Joint Security Area 2000

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام
699 بازدید
دانلود زیرنویس Joint Security Area 2000
  • نام فیلم: منطقه امنیتی مشترک مدت زمان: 1 ساعت 50 دقیقه
  • زبان: کره ای کشور سازنده : کره جنوبی
  • کارگردان : Park Chan-wook نویسنده: Park Chan-wook, Seong-san Jeong, Hyun-seok Kim
  • بازیگران: Lee Yeong-ae, Lee Byung-hun, Song Kang-ho
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.7 با 31365 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از یک حادثه تیراندازی در مرز/مرز کره جنوبی/DMZ ، 2 سرباز کره شمالی کشته شد ، یک تیم خنثی سوئیسی/سوئدی تحقیق می کند ، چه اتفاقی افتاده است.

After a shooting incident at the North/South Korean border/DMZ leaves 2 North Korean soldiers dead, a neutral Swiss/Swedish team investigates, what actually happened.

30154

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Joint Security Area 2000

دانلود زیرنویس فیلم Joint Security Area منطقه امنیتی مشترک (کره ای: 공동 경비구역 JSA) یک فیلم تریلر رمز و راز 2000 کره جنوبی با بازی لی یانگ-او ، لی بیونگ هون و آهنگ کانگ هو است.این کار به کارگردانی پارک چان ووک کارگردانی شده است و بر اساس رمان DMZ توسط پارک سانگ یون ساخته شده است.این فیلم که در محل کره جنوبی در محل فیلمبرداری شده است ، مربوط به تحقیقات در مورد شرایط پیرامون یک حادثه تیراندازی مهلک در DMZ ، مرز به شدت مستحکم است که کره شمالی و کره جنوبی را از هم جدا می کند.

دو سرباز کره شمالی در DMZ در منطقه امنیتی مشترک در یک خانه مرزی کره شمالی درست در کنار پل بدون بازگشت ، کشته می شوند ، قبل از اینکه گروهبان لی سو سو هیوک (لی بیونگ-هون) ، یک سرباز زخمی کره جنوبی در وظایف مرزی ،تلاش برای فرار به طرف کره جنوبی.سربازان جنوبی در حالی که فوران اسلحه او را نجات می دهد ، او را نجات می دهند و دو روز بعد ، رابطه شکننده بین دو کره بستگی به تحقیقات ویژه ای دارد که توسط سوفی E. ژان سرگرد ارتش سوئیس انجام شده است.

همانطور که گروهبان لی سو هیوک به تیراندازی ها اعتراف کرده است ، سوفی بررسی می کند که چرا این دو کره با گزارش های مربوط به وقایع متناقض هستند.او اظهار داشت که وی هنگام تسکین خود ، از خواب بیرون و ربوده شده و در خانه مرزی کره شمالی به هم گره خورده است ، مخفیانه خود را آزاد کرد و سه سرباز کره شمالی را شلیک کرد و دو کشته شد.گروهبان بازمانده کره شمالی Oh Kyeong-Pil (آهنگ Kang-Ho) به سوفی می گوید که سو هیوک وارد خانه مرزی شد و قبل از عقب نشینی همه را شلیک کرد که مجروح کیونگ پیل آتش گرفت.

گزارش کالبد شکافی نشان می دهد که یکی از سربازان کره شمالی ، جئونگ وو جین (شین هه کون) ، هشت بار به طور مکرر تیراندازی شد و این نشانگر کینه ای بود.علاوه بر این ، یک گلوله واحد به حساب نمی آید.در طول تحقیقات ، شاهد کلاس اول خصوصی Nam Sung-Shik (کیم تائه وو) با پریدن از پنجره اتاق بازجویی و یک واکنش عاطفی عجیب و غریب بین Kyeong-Pil و Soo-Hyeok در یک جلسه ، خودکشی می کندسوفی برای تأیید سوء ظن های خود مبنی بر اینکه سربازان بازمانده و وو جین دوستی متقابل داشتند و در تلاش بودند تا از یکدیگر محافظت کنند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Joint Security Area

این فیلم با بالاترین فیلم در تاریخ فیلم کره ای در آن زمان بود و در جوایز 2000 Blue زیرنویس فارسی Joint Security Area 2000 Dragon Film و جوایز Grand Bell 2001 بهترین فیلم را به دست آورد.
The Last of Us زیرنویس