دانلود زیرنویس فارسی فیلم Gladiator 2000

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام ماجراجویانه
1,887 بازدید
دانلود زیرنویس Gladiator 2000
  • نام فیلم: Gladiator مدت زمان: 155 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده, بریتانیا
  • کارگردان : Ridley Scott نویسنده: David Franzoni, John Logan, William Nicholson
  • بازیگران: Russell Crowe, Joaquin Phoenix, Connie Nielsen, Oliver Reed, Derek Jacobi, Djimon Hounsou, Richard Harris
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

کمودوس قدرت را به دست می رد و ماکسیموس ، یکی از ژنرال های ارجح پدرش ، امپراطور مارکوس اورلیوس را تنزل می کند. در نتیجه ، ماکسیموس به عنوان یک گلادیاتور به جنگ تا زمان مرگ سقوط می کند.

Commodus takes over power and demotes Maximus, one of the preferred generals of his father, Emperor Marcus Aurelius. As a result, Maximus is relegated to fighting till death as a gladiator.

629

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Gladiator 2000:

گلادیاتور (به انگلیسی: Gladiator) فیلمی حماسی و افسانه‌ای به کارگردانی ریدلی اسکات عرضه شده در سال ۲۰۰۰ با بازیگری راسل کرو و واکین فینیکس است.

موسیقی این فیلم توسط آهنگساز بزرگ سینما هانس زیمر ساخته شده‌است و از بهترین موسیقی‌های متن ساخته شده در تاریخ سینما محسوب می‌شود. بازی زیبای راسل کرو در نقش گلادیاتوری زخم خورده که همسر و بچه اش به دست پسر پادشاه کشته شدند بسیار تأثیرگذار بود و جایزه اسکار را برای او به ارمغان آورد.

این فیلم برنده پنج جایزه اسکار شد. این فیلم به نظر بیشتر منتقدین و مردم بهترین فیلم ریدلی اسکات محسوب می‌شود و با استقبال خوبی از سوی منتقدین هم مواجه شد و هم چنین تنها فیلم او محسوب می‌شود که اسکار بهترین فیلم را پس از سالها گرفت و او را نامزد اسکار بهترین کارگردانی کرد.

خلاصه داستان:

گلادیاتور، فیلمی حماسی به کارگردانی ریدلی اسکات و با هنرنمایی راسل کرو و واکین فینیکس است.

موسیقی این فیلم توسط آهنگساز بزرگ سینما هانس زیمر و از بهترین موسیقی‌های متن ساخته شده در تاریخ سینما محسوب می‌شود.

بازی زیبای راسل کرو در نقش گلادیاتوری زخم خورده که همسر و بچه اش به دست پسر پادشاه کشته شدند بسیار تأثیرگذار بود و جایزه اسکار را برای او به ارمغان آورد. این فیلم برنده پنج جایزه اسکار شد.

گلادیاتور به نظر بیشتر منتقدین و مردم بهترین فیلم ریدلی اسکات محسوب میشود و با استقبال خوبی از سوی منتقدین هم مواجه شد و هم چنین تنها فیلم او محسوب میشود که اسکار بهترین فیلم را پس از سالها گرفت و او را نامزد اسکار بهترین کارگردانی کرد.

یک ژنرال رومی به نام ماکسیموس مورد خیانت قرار می رد و خانواده‌اش توسط یک شاهزاده فاسد قتل عام میشوند. او در پی انتقام‌، بعنوان یک گلادیاتور به روم باز می گردد…