دانلود زیرنویس فارسی فیلم Fast & Furious 6 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ماجراجویانه
1,167 بازدید
دانلود زیرنویس Fast & Furious 6
  • نام فیلم: Fast & Furious 6 مدت زمان: 2h 10mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Justin Lin نویسنده: Chris Morgan, Gary Scott Thompson
  • بازیگران: Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson, Michelle Rodriguez
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

از زمانی که دزدی دم (دیزل) و برایان (واکر) در ریو، امپراتوری یک پادشاه را سرنگون کرد و 100 میلیون دلار برای خدمه آنها باقی گذاشت، قهرمانان ما در سراسر جهان پراکنده شده اند. اما ناتوانی آنها در بازگشت به خانه و زند برای همیشه روی لام زند آنها را ناتمام گذاشته است. در همین حال، هابز (جانسون) سازمانی متشکل از رانندگان مزدور ماهر مرگبار را در 12 کشور ردیابی می کند که مغز متفکر آنها (ایوانز) توسط یک نفر دوم بی رحم کمک می کند که لتی (رودریگز) به گمان دام مرده است. تنها راه برای متوقف کردن اس جنایتکاران این است که آنها را در سطح خیابان پیشی ب ریم، بنابراین هابز از دام می‌خواهد تا تیم نخبه خود را در لندن جمع کند. پرداخت؟ عفو کامل برای همه آنها تا آنها بتوانند به خانه بازگردند و خانواده خود را دوباره سالم کنند.

Since Dom (Diesel) and Brian’s (Walker) Rio heist toppled a kingpin’s empire and left their crew with $100 million, our heroes have scattered across the globe. But their inability to return home and living forever on the lam have left their lives incomplete. Meanwhile, Hobbs (Johnson) has been tracking an organization of lethally skilled mercenary drivers across 12 countries, whose mastermind (Evans) is aided by a ruthless second-in-command revealed to be the love Dom thought was dead, Letty (Rodriguez). The only way to stop the criminal outfit is to outmatch them at street level, so Hobbs asks Dom to assemble his elite team in London. Payment? Full pardons for all of them so they can return home and make their families whole again.

3330

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Fast & Furious 6 2013

دانلود زیرنویس فیلم Fast & Furious 6 Fast & Furious 6 (با نام روی صفحه Furious 6) یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی جاستین لین و نویسند کریس مورگان است. این دنباله Fast Five (2011) و ششمین قسمت از سری Fast & Furious است. در این فیلم وین دیزل، پل واکر، دواین جانسون، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، تایریس بسون، کریس “لوداکریس” بریجز، سونگ کانگ، گال گدوت، لوک ایوانز، جینا کارانو و جان اورتیز به ایفای نقش پرداخته اند. در این فیلم، دومینیک تورتو، برایان اوکانر و تیم در ازای دست ری یک سازمان مزدور، که یکی از اعضای آن معشوقه و همسر احتمالی مرده تورتو، لتی اورتیز است، به خاطر جنایات گذشته خود عفو عفو می کنند.

دام تورتو و خدمه جنایتکار حرفه‌ای‌اش به دنبال دزدی موفقیت‌آمیزشان در برزیل، به سرتاسر جهان گریخته‌اند و در صلح و آرامش زند می‌کنند: دام با النا نئوس زند می‌کند. خواهرش میا با برایان اوکانر و پسرشان جک زند می کند. ژیزل یاشار و هان لو با هم هستند. و رومن پیرس و تج پارکر در لوکس زند می کنند. در همین حال، عوامل DSS، لوک هابز و رایلی هیکس، در مورد انهدام یک کاروان نظامی روسیه توسط خدمه ای به رهبری سرگرد سابق SAS بریتانیا و سرباز عملیات ویژه اوون شاو تحقیق می کنند. هابز با نشان دادن عکسی از همسر ظاهراً کشته شده اش، لتی اورتیز، دام را متقاعد می کند تا به دست ری شاو کمک کند. دام و خدمه اش در ازای عفو خود و اجازه بازگشت به ایالات متحده، ماموریت را می پذیرند.

در لندن، مخفیگاه شاو پیدا می‌شود، اما مشخص می‌شود که این یک تله است که حواس آنها و پلیس را پرت می‌کند، در حالی که خدمه شاو در حال انجام دزدی در ساختمان اینترپل هستند. شاو با یک ماشین سفارشی فرار می کند، مخفیگاه خود را منفجر می کند و بیشتر پلیس را از کار می اندازد و دام، برایان، تج، رومن، هان، زل، هابز و رایلی را برای تعقیب او رها می کند. لتی برای کمک به شاو می رسد و قبل از فرار بدون تردید به دام شلیک می کند. هابز در مقر آنها به خدمه Dom می گوید که شاو در حال دزدیدن قطعات است تا دستگاه مرگباری بسازد که می تواند تمام برق را خاموش کند و قصد دارد آن را به بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشد. در همین حال، تحقیقات شاو در مورد خدمه مخالف، رابطه لتی با دام را آشکار می کند، اما مشخص می شود که او از فراموشی رنج می برد. خدمه دومینیک متوجه می شوند که شاو با یک قاچاقچی مواد مخدر که توسط برایان زندانی شده بود، آرتورو براگا در ارتباط است. در حالی که تج چندین ماشین را از حراجی برای ماموریت خریداری می کند، برایان به عنوان یک زندانی به لس آنجلس باز می گردد تا از براگا سؤال کند، که می گوید لتی از انفجاری که ظاهراً او را کشته است جان سالم به در برده است. شاو پس از کشف فراموشی او او را پذیرفت. با کمک FBI، برایان از زندان آزاد می شود و با تیم در لندن دوباره جمع می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Fast & Furious 6

پس از جدا شدن از موضوع مسابقه زیرنویس فارسی Fast & Furious 6 2013 خیابانی آشکار قسمت‌های قبلی در Fast Five، توسعه Fast & Furious 6 با حضور عناصر جاسوسی و ماجراجویی به این امید ادامه می‌دهد تا مخاطبان این سری افزایش یابد. آماده سازی فیلم در آوریل 2011 آغاز شد و دیزل و لین در ژوئن همان سال بازگشتند. بحث و گفتگو در مورد فیلمبرداری در کنار قسمت هفتم بالقوه مطرح شد. هنگامی که عکاسی اصلی در جولای 2012 شروع شد، که تا دسامبر آن سال ادامه داشت، این فیلم ها با مکان های فیلمبرداری از جمله لس آنجلس، لندن، گلاسکو و جزایر قناری رها شدند.

Fast & Furious 6 در 17 می 2013 در لندن اکران شد و در سینماهای معمولی و IMAX توسط یونیورسال پیکچرز در 24 می اکران شد. این فیلم 788.7 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و ششمین فیلم پرفروش سال 2013، چهارمین فیلم پرفروش در آن زمان توسط یونیورسال و پرفروش‌ترین قسمت این مجموعه در آن زمان بود. دنباله ای به نام Furious 7 در 3 آوریل 2015 در ایالات متحده منتشر شد.

Dom لتی را در مسابقه مسابقه خیابانی به چالش می کشد. پس از آن، او گردنبند صلیب او را که نگه داشته بود پس می دهد. پس از رفتن لتی، شاو به دام فرصتی می دهد تا از آنجا دور شود و تهدید می کند که در غیر این صورت به خانواده اش صدمه می زند، اما دام قبول نمی کند. تج حمله بعدی شاو به پایگاه ناتو اسپانیا را دنبال می کند. خدمه شاو به کاروان نظامی بزرگراهی که یک تراشه کامپیوتری حمل می کند حمله می کند تا دستگاه او را کامل کند. خدمه Dom مداخله می کنند، در حالی که شاو با همراهی لتی فرماندهی یک تانک را بر عهده می رد و ماشین ها را در مسیر نابود می کند. برایان و رومن تانک را قبل از اینکه آسیب بیشتری وارد کند، برمی گردانند و در نتیجه لتی از وسیله نقلیه پرت می شود، اگرچه دام او را نجات می دهد. شاو و خدمه‌اش دست ر می‌شوند، اما فاش می‌شود که میا توسط وگ و کلاوس سرسپردگان شاو ربوده شده است. هابز مجبور می‌شود شاو را آزاد کند و رایلی، که همدست پنهانی شاو است، با او ترک می‌کند. لتی انتخاب می کند که با Dom بماند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game