دانلود زیرنویس فارسی فیلم Enemy of the State 1998

تاریخ اکران : 1998 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن
227 بازدید
دانلود زیرنویس Enemy of the State 1998
  • نام فیلم: دشمن دولت مدت زمان: 2 ساعت 12 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Tony Scott نویسنده: David Marconi
  • بازیگران: Will Smith, Gene Hackman, Jon Voight
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 246929 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک وکیل توسط یک سیاستمدار فاسد و N.S.A خود هدف قرار می گیرد.هنگامی که او به طور تصادفی شواهد کلیدی را به یک جنایت با انگیزه سیاسی دریافت می کند.

A lawyer becomes targeted by a corrupt politician and his N.S.A. goons when he accidentally receives key evidence to a politically motivated crime.

29252

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Enemy of the State 1998

دانلود زیرنویس فیلم Enemy of the State Enemy of the State یک فیلم تریلر اقدام سیاسی آمریکا در سال 1998 به کارگردانی تونی اسکات است که توسط جری بروکیمر تهیه شده و توسط دیوید مارکونی نوشته شده است.این دنباله ای برای فیلم 1974 The Concial است.این فیلم ها ویل اسمیت و ژن هاکمن را بازی می کنند و یک گروه از بازیگران حمایت از جان وایت ، لیزا بنت ، گابریل بایرن ، دن باتلر ، لورن دین ، جک بلک ، جیک بوسی ، باری فلفل و رجینا کینگ را تشکیل می دهند.این فیلم داستان گروهی از آژانس های فاسد امنیت ملی (NSA) را که توطئه می کنند برای کشتن یک کنگره و پوشش که پس از یک نوار قتل به وجود می آید ، در اختیار داشتن یک وکیل مظنون قرار می دهد.

توماس رینولدز ، نماینده ارشد NSA ، در یک پارک عمومی با فیل هامرسلی ، کنگره ، دیدار می کند تا در مورد یک قانون جدید از قانون ضد تروریسم صحبت کند که به طور چشمگیری قدرت نظارت آژانس های اطلاعاتی آمریکا را بر روی افراد و گروه ها گسترش می دهد.هامرسلی همچنان متعهد به مسدود کردن تصویب خود است و اظهار داشت که مزایای بالقوه این لایحه ارزش قربانی کردن حقوق حریم خصوصی شهروندان عادی را ندارد.رینولدز ، که می خواست این لایحه برای به دست آوردن یک تبلیغ طولانی مدت ، قتل هامرسلی را به قتل برساند و در پی حمله قلبی ، مرگ وی را به عنوان یک تصادف رانندگی انجام داده است.

رینولدز و تیمش یک زیست شناس را در حال تعویض نوار از یک دوربین حیات وحش از راه دور مستقر در دریاچه از صحنه قتل می دانند.آنها او را به عنوان دانیل زاویتز معرفی می کنند.هنگامی که زاویتز فیلم های این قتل را مشاهده می کند ، بلافاصله با یک روزنامه نگار تماس می گیرد تا نوار را تبلیغ کند.تیم رینولدز تماس را رهگیری می کند و به آپارتمان زاویتز عجله می کند.Zavitz این فیلم را به دیسک منتقل می کند و قبل از فرار آن را در یک کنسول بازی NEC TurboExpress پنهان می کند.او به دین ، دوست قدیمی کالج خود ضربه می زند.زاویتز با وحشت ، دیسک را بدون اطلاع خود به کیسه خرید دین می کشد.او در مسیر یک کامیون آتش نشانی آینده قرار می گیرد و فوراً کشته می شود ، در حالی که رینولدز با تماس روزنامه نگار زاویتز به قتل رسیده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Enemy of the State

دشمن ایالت در 20 نوامبر 1998 توسط Buena Vista Pictures از طریق برچسب Touchstone Pictures خود منتشر شد.این فیلم 250.8 میلیون دلار در زیرنویس فارسی Enemy of the State 1998 سراسر جهان بدست آورد و بررسی های مثبتی را از منتقدان فیلم و مخاطبان بدست آورد ، با بسیاری از آنها از نوشتن و جهت و همچنین شیمی بین اسمیت و هاکمن ستایش کردند.

رابرت کلیتون “بابی” وکیل کار با شرکت خود در مورد پرونده ای که شامل صاحب رستوران و رئیس پالی پینتررو است ، همکاری می کند.دین با دوست دختر سابق خود ، راشل بنکس ملاقات می کند.راشل برای “بریل” کار می کند ، یک مرد دین گاهی اوقات برای انجام عملیات نظارت استخدام می کند اما هرگز به صورت حضوری ملاقات نکرده است.او نواری را که پینتررو را برای کارگری کار می کند ، وارد می کند ، که دین او را تهدید می کند تا اطمینان حاصل کند که اوباش با توافق مطلوب موافقت می کند.

The Last of Us زیرنویس