دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dangal 2016

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن بیوگرافی درام ورزشی
1,555 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dangal
  • نام فیلم: Dangal مدت زمان: 2h 41mins
  • زبان: Hindi کشور سازنده : India
  • کارگردان : Nitesh Tiwari نویسنده: Piyush Gupta, Shreyas Jain, Nikhil Mehrotra, Rajshri Sudhakar, Nitesh Tiwari
  • بازیگران: Aamir Khan, Sakshi Tanwar, Fatima Sana Shaikh, Sanya Malhotra
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بیوگرافی ماهاویر سینگ فوگات ، که کشتی را به دختران خود بابیتا کوماری و تا فوگات آموزش داد. تا فوگات اولین کشتی ر زن هند بود که در بازی های مشترک المنافع 2010 برنده شد ، جایی که او مدال طلا (55 کیلوگرم) را کسب کرد و خواهرش بابیتا کوماری نقره (51 کیلوگرم) را کسب کرد.

Biopic of Mahavir Singh Phogat, who taught wrestling to his daughters Babita Kumari and Geeta Phogat. Geeta Phogat was India’s first female wrestler to win at the 2010 Commonwealth Games, where she won the gold medal (55 kg) while her sister Babita Kumari won the silver (51 kg).

2271

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Dangal 2016:

دانلود زیرنویس فیلم Dangal  دانگل (ترجمه مسابقات کشتی) یک فیلم درام ورزشی بیوگرافی به زبان هندی به زبان هندی در سال 2016 است که توسط نیتش تیواری کارگردانی شده و توسط امیرخان تهیه شده است ، تحت استودیوی وی Aamir Khan Productions با UTV موشن پیکچرز و والت دیزنی پیکچرز هند. عمیر خان بر اساس خانواده فوگات ، در نقش ماهاویر سینگ فوگات ، کشتی ر آماتور pehlwani که دختران خود Geeta Phogat و Babita Kumari را آموزش می دهد تا اولین کشتی ر زن درجه یک هند شوند ، آموزش می دهد. فاطما ثنا شیخ و سانیا مالهوترا نسخه های بزرگسالان دو خواهر پوگات ، زایرا واسیم و سوهانی باتنگر نسخه های جوانتر آنها ، شی تنور مادرشان و آپارشکتی خرانا پسر عموی خود را به تصویر می کشند.

توسعه فیلم در اوایل سال 2013 وقتی تیواری شروع به نوشتن فیلمنامه کرد. در سال 2014 ، خان با خواهران پوگات در برنامه گفتگوی خود Satyamev Jayate مصاحبه کرده بود ، قبل از اینکه تیواری ماه ها بعد با فیلمنامه به او نزدیک شود ، و پس از آن خان بازیگر و تهیه کننده اصلی شد. فیلمبرداری اصلی در ایالت هاریانا در هند انجام شد و عکاسی اصلی در سپتامبر 2015 در پنجاب همسایه آغاز شد. Satyajit Pande به عنوان فیلمبردار و Ballu Saluja به عنوان تدوینگر فعالیت می کردند. پریتام موسیقی پس زمینه فیلم و موسیقی متن آن را به ثمر رساند ، که متن آن توسط آمیتاب باتاچاریا نوشته شده است. کریپا شانکار بیشنوی ، مربی تیم کشتی زنان هند ، خان و بازیگران سکانس های کشتی را آموزش داد.

پس از اولین نمایش آمریکای شمالی در 21 دسامبر 2016 ، دانگال در 23 دسامبر در سراسر جهان منتشر شد و مثبت دریافت کرد. بررسی منتقدان ؛ تمجید با تمرکز روی تصویر “صادقانه” فیلم از یک داستان واقعی و بازی خان. همچنین در جشنواره بین المللی فیلم پکن در آوریل 2017 و دومین جشنواره BRICS در ژوئن 2017 به نمایش درآمد. در شصت و دومین دوره جوایز Filmfare ، چهار جایزه دریافت کرد: بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی ، بهترین بازیگر مرد (خان) و بهترین اکشن (شیام). واسم در شصت و چهارمین دوره جوایز ملی فیلم ، بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای ایفای نقش جوانتر تا دریافت کرد. در خارج از کشور ، دانگل برنده جایزه بهترین فیلم آسیایی در هفتمین دوره AACTA استرالیا ، بهترین فیلم خارجی 2017 و بهترین بازیگر خارجی خارجی (برای امیر خان) از جوایز فیلم دوبان چین و دو جایزه فیلم اکشن جکی چان شد و نامزد جایزه درخشان آسیایی شد. رده ستارگان در شصت و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم برلین.

این فیلم یک رکورد موفق تجاری بود و پرفروش ترین فیلم هندی تا کنون شد ، ششمین فیلم پرفروش غیر انگلیسی و غیر ماندارین تاریخ ، و پرفروش ترین فیلم ورزشی جهان. این فیلم که با بودجه 70 کرون پوند (9.8 میلیون دلار آمریکا) تولید شده ، 2،024–2،100 کرون پوند (311–330 میلیون دلار) در سراسر جهان ، از جمله 216.2 میلیون دلار در چین ، بدست آورد و به یکی از 20 فیلم پرفروش این کشور تبدیل شد. پرفروش ترین فیلم خارجی غیر انگلیسی در چین. این فیلم همچنین بیش از 400 میلیون بار در سیستم عامل های پخش چینی مشاهده شده است.

خلاصه داستان سینمایی”دانگال”:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dangal  ماهاویر سینگ پوگات کشتی‌ ر سابق تیم ملی هندوستان به دلیل مشکلات زند در حالی‌که هیچ‌وقت نتوانسته به مدال طلا برسد، مجبور می‌شود از تشک کشتی خداحافظی کند. سال‌ها بعد در حالی‌که ازدواج می‌کند، آرزو دارد بتواند فرزندان پسرش را برای تبدیل شدن به یک کشتی‌ ر قهار آموزش بدهد اما همسر او فقط دختر بدنیا می‌آورد و او به کل امیدش را از دست داد اما روزی فکری به سرش زد که دو دختر بزرگش را کشتی‌ ر کند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game