دانلود زیرنویس فارسی فیلم Catch Me If You Can 2002

تاریخ اکران : 2002 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی جنایی درام
1,251 بازدید
دانلود زیرنویس Catch Me If You Can 2002
  • نام فیلم: اگه می تونی منو بگیر مدت زمان: 2 ساعت 21 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Steven Spielberg نویسنده: Jeff Nathanson, Frank Abagnale Jr., Stan Redding
  • بازیگران: Leonardo DiCaprio, Tom Hanks, Christopher Walken
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.1 با 990332 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

به سختی 21 ساله ، فرانک یک جعل ماهر است که به عنوان پزشک ، وکیل و خلبان گذشت.عامل FBI کارل با ردیابی مردانی که فقط در تعقیب و گریز از آن لذت می برد ، وسواس می کند.

Barely 21 yet, Frank is a skilled forger who has passed as a doctor, lawyer and pilot. FBI agent Carl becomes obsessed with tracking down the con man, who only revels in the pursuit.

30726

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Catch Me If You Can 2002

دانلود زیرنویس فیلم Catch Me If You Can اگر شما می توانید یک فیلم کمدی جنایی بیوگرافی در سال 2002 در سال 2002 فیلم کمدی-درام در سال 2002 است که توسط استیون اسپیلبرگ ساخته و ساخته شده است و بازیگران لئوناردو دی کاپریو و تام هنکس با کریستوفر واکن ، مارتین شین ، ناتالی بی ، امی آدامز و جیمز برولین در حمایت از نقش ها هستند.فیلمنامه جف ناتانسون بر اساس “زندگینامه” فرانک آباگنول ساخته شده است ، که ادعا می کند قبل از تولد نوزدهم ، وی با قرار دادن به عنوان خلبان Pan American World Airways ، یک پزشک جورجیا و یک کلیسای لوئیزیانا با موفقیت میلیون ها دلار به ارزش میلیون ها دلار انجام داددادستانحقیقت داستان او سوال برانگیز است.

در سال 1963 ، فرانک ویلیام آباگناله جونیور در نیو روچل ، نیویورک به همراه پدرش فرانک آباگناله و مادر فرانسوی وی پائولا زندگی می کند.در دوران جوانی ، او شاهد تکنیک های بسیاری از پدرش برای محاصره مردم است.به دلیل مشکلات مالیاتی فرانک سر در خدمات درآمد داخلی ، خانواده مجبور می شوند از خانه بزرگ خود به یک آپارتمان کوچک منتقل شوند.

یک روز ، فرانک کشف می کند که مادرش با دوست پدرش جک بارنز در کلوپ دوار نیو روچل رابطه برقرار می کند.وقتی والدینش طلاق می گیرند ، فرانک فرار می کند.برای زنده ماندن به پول نیاز دارد ، برای زنده ماندن به کلاهبرداری های اعتماد به نفس تبدیل می شود و منفی او جسورانه تر می شود.او یک خلبان Pan AM را جعل می کند و چک های حقوق و دستمزد هواپیمایی را جعل می کند.به زودی ، جعل های وی به ارزش میلیون ها دلار است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Catch Me If You Can

یک نسخه فیلم زیرنویس فارسی Catch Me If You Can 2002 از کتاب Abagnale با همین نام به زودی پس از انتشار در سال 1980 در نظر گرفته شد اما در سال 1997 با جدیت آغاز شد ، هنگامی که Dreamworks اسپیلبرگ حقوق فیلم را خریداری کرد.دیوید فینچر ، گور وروینسکی ، لاس هالستروم ، میلوو فورمن و کامرون کرو قبل از اینکه اسپیلبرگ تصمیم به کارگردانی خود داشته باشد ، فیلم را کارگردانی می کردند.فیلمبرداری از فوریه تا مه 2002 برگزار شد.

این فیلم در 25 دسامبر 2002 به موفقیت انتقادی و تجاری افتتاح شد.در 75 جوایز اسکار ، کریستوفر واکن و جان ویلیامز به ترتیب برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین امتیاز اصلی نامزد شدند.

The Last of Us زیرنویس