دانلود زیرنویس فارسی فیلم Blue, Painful and Brittle 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: درام ماجراجویانه
467 بازدید
دانلود زیرنویس Blue, Painful and Brittle
  • نام فیلم: Blue, Painful and Brittle مدت زمان:
  • زبان: Japanese کشور سازنده : Japan
  • کارگردان : Shunsuke Kariyama نویسنده: Noriaki Sugihara, Yoru Sumino
  • بازیگران: Ryô Yoshizawa, Hana Sugisaki, Amane Okayama, Honoka Matsumoto
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

نه هیسانو و نه کائده دانشجوی معمولی و متوسط ​​نیستند. اولی شرکت خوبی نیست، در حالی که دومی ایده آلیستی است که رویای صلح جهانی و پایان دادن به رنج را در سر می پروراند. پس از ملاقات با یکدیگر، آنها تصمیم می رند برای آرزوهای خود کاری انجام دهند. آنها بنیانگذار یک باشگاه می شوند. با این حال، هیسانو یک روز در هوا ناپدید می شود. انجمن دیگر وجود ندارد و باشگاه شروع به تغییر می کند. سپس تصمیم می رد که باشگاه را به ریشه اش برگرداند.

Neither Hisano nor Kaede are mainstream and average university students. The former is not good company while the latter is an idealist who dreams of world peace and an end to suffering. having met one another they decide to do something about their aspirations. They become the founders of a club. However, Hisano vanishes into thin air one day. The association is no more and the club begins to change. He then determines to take the club back to its root.

3294

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Blue, Painful and Brittle 2020

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game