دانلود زیرنویس فارسی فیلم Bheemaa 2008

تاریخ اکران : 2008 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن
537 بازدید
دانلود زیرنویس Bheemaa
  • نام فیلم: Bheemaa مدت زمان: 2h 49min
  • زبان: Tamil کشور سازنده : India
  • کارگردان : N. Linguswamy نویسنده: Sujatha
  • بازیگران: Vikram, Trisha Krishnan, Prakash Raj
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

شکار از طرفداران پرشور چین است که یک باند دنیای اموات را اداره می کند. پس از جفت شدن، هر دو به تنهایی در خیابان های چنای می روند. اما شکار عاشق می شود و می خواهد اصلاح شود.

Shekar is an ardent admirer of Chinna who runs an underworld gang. Once paired up, the two of them single-handedly take on the streets of Chennai. But Shekar falls in love and wants to be reformed.

3284

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Bheemaa 2008

دانلود زیرنویس فیلم Bheemaa Bheemaa یک فیلم اکشن به زبان تامیل هندی محصول سال ۲۰۰۸ به نویسند و کارگردانی N. Linguswamy و تهیه‌کنند A. M. Rathnam است. ویکرام، تریشا، پراکاش راج، راگوواران و آشیش ویدیارتی در این فیلم بازی می‌کنند. آهنگ و موسیقی متن فیلم توسط هریس جایاراج ساخته شده است. در حالی که فیلمبرداری توسط R. D. Rajasekhar انجام شده و توسط آنتونی تدوین شده است. پس از دو سال تأخیر در تولید، این فیلم در 14 ژانویه 2008 اکران شد و نقدهای متفاوتی دریافت کرد. در بنگالی به عنوان Vikram بازسازی شد.

یک کمیسر جدید پلیس (آشیش ویدیارتی) برای کنترل خشونت در شهر منصوب می شود و اولین اهداف او چین و پریاور هستند. سکار به چینا جرات لازم را می دهد و از او می خواهد که از کمیسر نترسد زیرا او همیشه برای محافظت در آنجا خواهد بود. یک روز سکار و شالو تصمیم به ازدواج می رند. والدین شالو با این عروسی موافقت نمی کنند، بنابراین شالو تصمیم می رد با سکار فرار کند. در همین حال، اداره پلیس مخفیانه قصد دارد با باندهای چین و پریاور روبرو شود. شالو از سکار می خواهد که با او بیاید و زند آرامی داشته باشد و او موافقت می کند. سکار این تصمیم را به چینا اطلاع می دهد و او بلافاصله با آن موافقت می کند. چینا به سکار پول می دهد و به او برکت می دهد تا زند جدیدی را آغاز کند. سکار و شالو ازدواج می کنند و به یک آپارتمان جدید نقل مکان می کنند. با این حال، چینا خیلی دلتنگ سکار می شود و همچنان نگران است و نمی تواند جدایی او را تحمل کند. سامی (Thalaivasal Vijay)، یکی از متحدان چین، پیشنهاد می‌کند که با Sekar تماس ب رید تا چین احساس بهتری داشته باشد. چینا ابتدا سرد می شود اما بعد تصمیم می رد با سکار تماس ب رد.

چینا، سامی و شفیع به آپارتمان سکار می روند که در آنجا سکار با شالو می ماند. چینا از تماس مجدد سکار احساس بدی می کند و شفیع را می فرستد تا با او صحبت کند. شفیع که قبلاً با سکار دچار سوء تفاهم شده است، به او دروغ می گوید که چینا می خواهد او دوباره به گروهش بپیوندد. سکار این را باور نمی کند و حاضر نیست با شفیع همراه شود. ناگهان شفیع شلیک می کند و شالو را می کشد. سکار شافی را می کشد و برای ملاقات با چینا و سامی می دود. سکار معتقد است این چین بود که شافی را فرستاد تا او را بازگرداند. ناگهان چینا اسلحه ای به دست می رد و به سکار شلیک می کند که او را شوکه می کند. سکار به چینا شلیک می کند و فکر می کند چین سعی کرده او را بکشد. وقتی سامی به سکار می‌گوید که به عقب نگاه کند، شوکه شد زیرا دید که یک پلیس پشت سرش مورد اصابت گلوله شلیک شده از تفنگ چینی قرار گرفته است. سکار می فهمد که چینا به پلیسی که سعی داشت به سکار شلیک کند شلیک کرده است. سکار در حالی که چینا را کشته است بی‌آرام گریه می‌کند. همچنین سامی توسط یک نفر تیراندازی می شود. پلیس آنها را برای برخورد محاصره کرده است و کمیسر به تیم خود دستور می دهد تا سکار را ب رند. سکار نمی‌خواهد زند کند، بنابراین یک اسلحه خالی به سمت پلیس می‌کشد و پلیس به او شلیک می‌کند. با رفتن پلیس، سکار لحظات به یاد ماندنی با چینا را به یاد می آورد و سپس می میرد.

پس از اینکه ویکرام با به تصویر کشیدن نقش های غیرمتمرکز پرفورمنس برای خود هویتی ایجاد کرد، شروع به جایگزینی بین سینمای تجاری و فیلم های هنری کرد. ویکرام پس از ایفای نقش های سن ن در آرول و آنیان، می خواست یک فیلم کمدی سبک بسازد. ویکرام با دیدن فیلم مالایاملامی Thommanum Makkalum با بازی ماموتی به کارگردان فیلم شفی مراجعه کرد و ابراز علاقه کرد که آن را به زبان تامیل بازسازی کند. نام فیلم Majaa بود و فیلمبرداری فیلم آغاز شد. در طول تولید Majaa، ویکرام با بازیگر دیلیپ ملاقات کرد که در آن زمان روی فیلمش Chanthupottu کار می کرد. چانتوپوتو دیلیپ را مجبور کرد که نقش یک شخصیت زنانه را بازی کند. زمانی که منتشر شد، از نظر تجاری موفق بود و تحسین منتقدان را برای به تصویر کشیدن دیلیپ به همراه داشت.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Bheemaa

این فیلم حول محور دو باند قدرتمند در چنای می چرخد، یکی به رهبری چینا (پراکاش راج) و دیگری توسط پریاور (راغواران). دشمنی بین هر دو باند غا است و در ری‌های مکرر زمانی اتفاق می‌افتد که یک باند سعی می‌کند بر دیگری غ ه کند. یک روز که گروه پریاور قصد کشتن چینا را دارند، او توسط سکار (ویکرام) نجات می یابد. چینا در چند مورد دیگر با سکار ملاقات می کند و تحت تأثیر شجاعت او قرار می رد. چینا احساس می‌کند که سکار شبیه اوست، زیرا او نیز ویژ ‌های مشابهی دارد. سکار فاش می کند که درست از کودکی چینا را دنبال می کند و او را به عنوان یک الگو می ستاید. سکار به باند چینا می پیوندد و چینا با کمک او بر پریاور در شهر غ ه می کند. سکار اعتماد چینا را ج می کند و هر دو به یکدیگر نزدیک می شوند. این باعث حسادت یکی از مردان باند چین (شافی) می شود و او زیرنویس فارسی Bheemaa 2008 از سکار متنفر است. سکار عروسی چینا را با پادما (لاکشمی گوپالاسوامی) ترتیب می دهد، زیرا می داند که هر دو عاشق یکدیگر هستند. چینا پس از دان شدن تصمیم گرفت عشق خود را ابراز نکند، اما آنها هنوز ازدواج می کنند. در همین حال، سکار با شالینی (تریشا) دوست می شود و عشق بین آنها شکوفا می شود.

ویکرام که فیلم را دید تحت تأثیر قرار گرفت و می خواست آن را به زبان تامیل بازسازی کند. ویکرام برای خرید حق بازسازی فیلم به تهیه کننده موهان ناتاراجان مراجعه کرد. نسخه بازسازی شده به طور آزمایشی Bheemaa نام داشت. هنگامی که فیلم ماجاآ او به نمایش درآمد، موفقیت متوسطی داشت و ویکرام در مورد بازسازی چانتوپوتو شک داشت. این فیلم ابتدا به تعویق افتاد اما بعداً متوقف شد. تهیه کننده فیلم، A. M. Rathnam، برای ارائه فیلمنامه جدید به کارگردان Lingusamy مراجعه کرد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game