دانلود زیرنویس فارسی فیلم Avengers: Infinity War 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن علمی تخیلی ماجراجویانه
2,455 بازدید
دانلود زیرنویس Avengers: Infinity War 2018
  • نام فیلم: Avengers: Infinity War مدت زمان: 149 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Anthony Russo, Joe Russo نویسنده: Christopher Markus, Stephen McFeely
  • بازیگران: Robert Downey Jr, Chris Hemsworth, Mark Ruffalo, Chris Evans, Scarlett Johansson, Benedict Cumberbatch, Don Cheadle, Tom Holland, Chadwick Boseman, Paul Bettany, Elizabeth Olsen, Anthony Mackie, Sebastian Stan, Danai Gurira, Letitia Wright, Dave Bautista, Zoe Saldana, Josh Brolin, Chris Pratt
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

انتقام جویان باید مانع از این شوند که Thanos ، یک فرمانده جنگ بین کهکشانی ، دست خود را بر روی تمام سنگهای بی نهایت قرار دهد. با این حال ، ثانوس آماده است تا تمام تلاش خود را برای اجرای نقشه دیوانه وار خود انجام دهد.

The Avengers must stop Thanos, an intergalactic warlord, from getting his hands on all the infinity stones. However, Thanos is prepared to go to any lengths to carry out his insane plan.

721

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Avengers: Infinity War 2018 :

انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (به انگلیسی: Avengers: Infinity War) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی برادران روسو و نویسند کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است که بر پایهٔ گروه خیالی انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکس می‌باشد.

این فیلم توسط مارول استودیوز تهیه شده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است.

جنگ ابدیت دنباله‌ای بر فیلم‌های شرکت مارول محسوب می‌شود و نوزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود.

در این فیلم بیشتر بازیگران دنیای سینمایی مارول و به خصوص بازیگران فاز سوم از جمله رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک رافلو، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، بندیکت کامبربچ، تام هالند، چادویک بوزمن، الیزابت اولسن، کریس پرت، زوئی سالدانیا و جاش برولین به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در جنگ ابدیت، نگهبانان کهکشان به انتقام‌جویان می‌پیوندند تا با تانوس برای جلو ری از جمع‌آوری سنگ‌های ابدیت مقابله کنند.

خلاصه داستان:

اعضای تیم انتقام‌جویان و همچنین متحدان آنها در حال محافظت از سیاره زمین هستند و با تهدیدهایی مقابله می‌کنند که بزرگ‌تر از حد توان هر قهرمانی برای مقابله با آنها است.

در همین برهه زمانی خطر جدیدی ظاهر می‌شود که از پس سایه‌های دنیای کهکشانی بیرون آمده و فراتر از تصور همه است؛ آن هم کسی نیست جز تانوس، حاکم ظالم و ستمگر بدنام دنیای بین کهکشانی …