دانلود زیرنویس فارسی فیلم A Room with a View 1985

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
953 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم A Room with a View
  • نام فیلم: A Room with a View مدت زمان: 1h 57min
  • زبان: English کشور سازنده : UK
  • کارگردان : James Ivory نویسنده: E.M. Forster, Ruth Prawer Jhabvala
  • بازیگران: Maggie Smith, Helena Bonham Carter, Denholm Elliott
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

وقتی لوسی هانی چرچ (هلنا بونهام کارتر) و شارلوت بارتلت (خانم م اسمیت) در فلورانس خود را با اتاق هایی بدون چشم انداز می بینند ، مهمان های دیگر آقای امرسون (دنهولم الیوت) و پسرش جورج (جولیان سندز) وارد عمل می شوند تا اوضاع را اصلاح کنند. ملاقات با امرسون ها می تواند زند لوسی را برای همیشه تغییر دهد ، اما هنگامی که به انگلستان بازگشتید ، تجربیات او در توسکانی چگونه بر برنامه های ازدواج او تأثیر می گذارد؟

When Lucy Honeychurch (Helena Bonham Carter) and chaperone Charlotte Bartlett (Dame Maggie Smith) find themselves in Florence with rooms without views, fellow guests Mr. Emerson (Denholm Elliott) and son George (Julian Sands) step in to remedy the situation. Meeting the Emersons could change Lucy’s life forever, but once back in England, how will her experiences in Tuscany affect her marriage plans?

2484

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم A Room with a View 1985:

دانلود زیرنویس فیلم A Room with a View  اتاقي با نما يك فيلم عاشقانه انگليسي 1985 به كارگرداني جيمز ايوري با فيلمنامه فيلمنامه نوشته روت پرور ژابوالا و تهيه كننده اسماعيل مرچنت از رمان EM Forster به همین نام (1908). در آن هلنا بونهام کارتر در نقش لوسی و جولیان سندز در نقش جورج بازی می کنند و م اسمیت ، دنهلم الیوت ، دانیل دی لوئیس ، جودی دنچ و سایمون کالو در نقش های مکمل حضور دارند.

“اتاقی با منظره” مورد استقبال منتقدان جهانی قرار گرفت و در شه موفق شد. در پنجاه و نهمین دوره جوایز اسکار ، نامزد هشت جایزه اسکار (از جمله بهترین فیلم) شد و سه جایزه دریافت کرد: بهترین فیلمنامه اقتباسی ، بهترین کارگردانی هنری و بهترین طراحی اس. همچنین پنج جایزه فیلم اسکار بریتانیا و یک گلدن گلوب را از آن خود کرد. در سال 1999 ، موسسه فیلم بریتانیا یک اتاق با نمای 73 را در لیست 100 فیلم برتر انگلیسی قرن بیستم قرار داد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم “اتاقی با یک چشم‌انداز”:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم A Room with a View  “ماریان” و دو فرزندش “لوسی” و “فردی” خانواده ای گرم هستند که در شهری کوچک زند می کنند. “لوسی” به همراه دختر عموی بزرگتر خود “شارلوت” برای تعطیلات به فلورانس ایتالیا سفر می کند. آنها در بین توریستهای بریتانیایی با “آقای امرسون” آشنا می شوند و…

دانلود زیرنویس سریال breaking bad