دانلود زیرنویس فارسی فیلم A Bug’s Life 1998

تاریخ اکران : 1998 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن کمدی ماجراجویانه
268 بازدید
دانلود زیرنویس A Bug's Life 1998
  • نام فیلم: زندگی یک اشکال مدت زمان: 1 ساعت 35 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : John Lasseter, Andrew Stanton نویسنده: John Lasseter, Andrew Stanton, Joe Ranft
  • بازیگران: Kevin Spacey, David Foley, Julia Louis-Dreyfus
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.2 با 296467 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک مورچه ناخوشایند ، به دنبال “جنگجویان” برای نجات مستعمره خود از ملخ حریص ، گروهی از اشکالات را استخدام می کند که به نظر می رسد یک گروه سیرک بی نظیر است.

A misfit ant, looking for “warriors” to save his colony from greedy grasshoppers, recruits a group of bugs that turn out to be an inept circus troupe.

29950

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم A Bug’s Life 1998

دانلود زیرنویس فیلم A Bug’s Life Life Bug’s Life یک فیلم کمدی با رایانه آمریکایی در سال 1998 است که توسط Pixar Animation Studios برای Walt Disney Pictures ساخته شده است.این دومین فیلم بلند است که توسط پیکسار تولید شد.این فیلم به کارگردانی جان لاستر و به کارگردانی اندرو استنتون ، شامل یک مورچه ناخوشایند ، فلیک است که به دنبال “جنگجویان سخت” است تا مستعمره خود را از یک راکت محافظت که توسط یک باند ملخ ها اداره می شود ، نجات دهد.متأسفانه ، “رزمندگان” او را به عنوان یک گروه ناسازگار از اشکالات سیرک باز می گرداند.

این فیلم در 20 نوامبر 1998 اکران شد ، بررسی های مثبتی دریافت کرد و 363 میلیون دلار در گیشه بدست آورد.این اولین فیلمی بود که به صورت دیجیتالی فریم به فریم منتقل شد و روی DVD منتشر شد و چندین بار در فیلم خانگی منتشر شده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم A Bug’s Life

این فیلم در ابتدا با الهام از افسانه Aesop The Ant و Glandhopper ساخته شده است.تولید اندکی پس از انتشار Toy Story در سال 1995 آغاز شد. این فیلمنامه توسط نویسندگان استنتون و کمدی دونالد مک کنری و باب شاو زیرنویس فارسی A Bug’s Life 1998 از داستانی از لاستر ، استنتون و جو رانف منتشر شد.مورچه های این فیلم دوباره جذاب تر شدند و واحد انیمیشن پیکسار نوآوری های فنی را در انیمیشن رایانه ای به کار گرفت.رندی نیومن موسیقی را برای این فیلم آهنگسازی کرد.در حین تولید ، یک نزاع بحث برانگیز عمومی بین استیو جابز و لستر از بنیانگذار پیکسار و رویایی جفری کاتزنبرگ به دلیل تولید موازی فیلم مشابه خود آنتز ، که در همان سال منتشر شد ، فوران کرد.

مستعمره مورچه ها ، به رهبری ملکه سالخورده و دخترش پرنسس عطا ، در وسط یک نهر فصلی خشک در یک تپه کوچک معروف به “جزیره مورچه” زندگی می کنند.هر تابستان ، آنها مجبور می شوند غذا را به یک باند ملخ سلطه بخش ، به رهبری هاپر ، تهیه کنند.در همین حال ، مستعمره نفرت شدید را به مورچه های دیگر به نام فلیک ، مخترعانی که مستعد اشتباهات متعدد است ، نشان می دهد.

یک روز ، فلیک به طور تصادفی با آخرین اختراع خود ، یک هاروستر دانه ، پیشنهاد را وارد آب می کند.با کشف این موضوع ، هاپر دو برابر بیشتر از جبران خسارت می خواهد.هنگامی که فلیک با جدیت پیشنهاد می کند که مورچه ها به کمک اشکالات بزرگتر برای مبارزه با ملخ ها کمک می کنند ،تا آن را راهی برای خلاص شدن از شر فلیک می داند و او را از بین می برد.

The Last of Us زیرنویس