دانلود زیرنویس فارسی فیلم 1917 2019

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : فیلم ژانر: جنگ درام
930 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم1917
  • نام فیلم: 1917 مدت زمان: 1h 59mins
  • زبان: English کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Sam Mendes نویسنده: Sam Mendes, Krysty Wilson-Cairns
  • بازیگران: Dean-Charles Chapman, George MacKay, Daniel Mays, Colin Firth
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

آوریل 1917 ، جبهه غربی. دو سرباز انگلیسی فرستاده می شوند تا یک پیام فوری به یک هنگ منزوی منتقل کنند. اگر پیام به موقع دریافت نشود ، هنگ به دام می افتد و قتل عام می شود. برای رسیدن به هنگ آنها باید از خاک دشمن عبور کنند. زمان مهم است و سفر مملو از خطر خواهد بود.

April 1917, the Western Front. Two British soldiers are sent to deliver an urgent message to an isolated regiment. If the message is not received in time the regiment will walk into a trap and be massacred. To get to the regiment they will need to cross through enemy territory. Time is of the essence and the journey will be fraught with danger.

2222

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم 1917 2019:

دانلود زیرنویس فیلم 1917  1917 یک فیلم جن بریتانیایی 2019 به کارگردانی و تهیه کنند سام مندس است که نویسند فیلم را با کریستی ویلسون-کرنز بر عهده داشته است. این فیلم تا حدی با الهام از داستانهایی که پدر بزرگش آلفرد در مورد خدمت وی ​​در طول جنگ جهانی اول به مندس می گوید ، اتفاق می افتد و پس از عقب نشینی آلمان به خط هیندنبورگ در طول عملیات آ ریش اتفاق می افتد و دو سرباز انگلیسی ، ویل اسفیلد (جورج مک کی) و تام را دنبال می کند. بلیک (دین-چار چاپمن) ، در مأموریت خود برای ارسال یک پیام مهم برای لغو یک حمله تهاجمی محکوم. مارک استرانگ ، اندرو اسکات ، ریچارد مدن ، کلر دوبورک ، کالین فرث و بندیکت کامبربچ نیز در نقش های مکمل بازی می کنند.

این پروژه در ژوئن 2018 اعلام شد و مک کی و چاپمن در اکتبر امضا کردند و بقیه پیوستن بازیگران در مارس بعدی فیلمبرداری از آوریل تا ژوئن 2019 در انگلستان انجام شد و فیلمبردار راجر دیکنز و تدوینگر لی اسمیت با استفاده از مدت زمان طولانی کل فیلم را به عنوان دو عکس پیوسته نشان دادند.

اولین نمایش 1917 در بریتانیا در 4 دسامبر 2019 و در ایالات متحده در 25 دسامبر توسط Universal Pictures و در انگلستان در 10 ژانویه 2020 توسط Entertainment One نمایش داده شد. این فیلم با فروش 384.9 میلیون دلار در سراسر جهان یک فیلم انتقادی و شه بود. از جمله افتخاراتش ، دهمین نامزدی در نود و دومین دوره جوایز اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی ، و سه جایزه ، برای بهترین فیلمبرداری ، بهترین جلوه های بصری و بهترین میکس صدا بود.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game 

خلاصه داستان سینمایی”1917″:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم 1917  بهار سال ۱۹۱۷ و در اوج جنگ جهانی اول در شمال فرانسه، دو سرباز جوان انگلیسی به نام‌های اسکافیلد و بلیک مأموریتی غیرممکن پیدا می‌کنند: رساندن پیغامی مهم به یک گردان ۱۶۰۰ نفری انگلیسی برای جلو ری از ورود آن‌ها به کمین مرگبار دشمن که برادر بلیک نیز در بین این ۱۶۰۰ نفر است. این درحالی است که زمان به سرعت برای آن‌ها در حال سپری شدن است.