دانلود زیرنویس فارسی سریال Z Nation

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن درام کمدی
2,311 بازدید
دانلود زیرنویس Z Nation
  • نام فیلم: Z Nation مدت زمان: 1h 10min
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Craig EnglerKarl Schaefer نویسنده:
  • بازیگران: Russell HodgkinsonNat ZangKeith Allan
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سه سال پس از ویروس زامبی در ایالات متحده آمریکا ، تیمی از قهرمانان روزمره باید تنها بازمانده شناخته شده طاعون را از نیویورک به کالیفرنیا منتقل کنند ، جایی که آخرین آزمایشگاه ویروسی منتظر خون اوست.

Three years after the zombie virus has gutted the United States of America a team of everyday heroes must transport the only known survivor of the plague from New York to California, where the last functioning viral lab waits for his blood.

1482

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Z Nation :

دانلود زیرنویس سریال Z Nation  یک مجموعه تلویزیونی اکشن/ترسناک/کمدی-درام/بعد از آخرا مانی آمریکایی است که در Syfy پخش شد و توسط کارل شفر و کریگ انگلر ساخته شده و توسط The Asylum تهیه شده است. فصل اول 13 قسمت در 12 سپتامبر 2014 پخش شد. فیلم Z Nation در منطقه Spokane ، واشنگتن فیلمبرداری شد.

در 16 ژوئن 2016 ، سیفی اعلام کرد که فصل سوم Z Nation با یک فیلم تلویزیونی ، قبل از اوج فصل 2 و معرفی شخصیت های اصلی برای فصل سوم ، پیش از این خواهد بود. با این حال ، فیلم به جای آن به عنوان دو قسمت اول ارائه شد فصل ، دو قسمت “بدون رحمت”.

در 15 دسامبر 2017 ، سیفی این سریال را برای فصل پنجم تمدید کرد ، که در 5 اکتبر 2018 به نمایش درآمد. سیفی در 22 دسامبر 2018 این سریال را پس از پنج فصل لغو کرد. قسمت 68 و آخرین قسمت در 28 دسامبر 2018 پخش شد و این سریال پنج فصل به پایان رسید.

 

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال Z Nation :

زیرنویس Z Nation سه سال است که در آخرا مان زامبی ها ایجاد می شود که توسط ویروسی ایجاد شده است و اکثر انسان ها را کشته است. مورفی در روزهایی درست قبل از فروپاشی جامعه ، یکی از سه زندانی در زندان دریایی پورتسموث در کیتری ، مین بود که در آزمایش مورد تأیید ت مشارکت نکردند. به هر زندانی واکسن آزمایشی متفاوتی داده شد. مورفی تنها کسی بود که از تزریق واکسن جان سالم به در برد. او تنها بازمانده شناخته شده از نیش زامبی است که تبدیل به زامبی نشد و خون او حاوی آنتی بادی هایی است که آخرین و بهترین امید بشر برای واکسن است. با این حال ، به نظر می رسد او در حال تبدیل شدن به نوعی ترکیبی بین زامبی و انسان است – پوست او در حال ریزش است و بدنش آبی می شود و به نظر می رسد او قادر است انواع خاصی از زامبی ها را که با آنها روبرو می شود کنترل و حتی مسحور کند. هنوز او به یک زامبی کامل تبدیل نشده است و هنوز کنترل خود را حفظ می کند. این مجموعه درباره سفرهای او با گروه کوچکی از بازماندگان است که در آخرا مان توسط سیمون “همشهری Z” Cruller هدایت می شوند ، که جهان را از رایانه های متعدد خود تماشا می کند. گروه به دنبال استفاده از او برای حل همه ری زامبی است.

گروه باید مورفی را از نیویورک به آخرین آزمایشگاه تحقیقاتی مرکز کنترل بیماریهای جهان در کالیفرنیا منتقل کند. با این حال ، مورفی یک راز تاریک در مورد وضعیت خود دارد که همه آنها را تهدید می کند.