دانلود زیرنویس فارسی سریال White Collar | یقه سفید

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام کمدی
691 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال White Collar
  • نام فیلم: White Collar | یقه سفید مدت زمان: 40mins
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Jeff Eastin نویسنده:
  • بازیگران: Matt Bomer, Tim DeKay, Willie Garson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک جنایتکار یقه سفید موافقت می کند تا با استفاده از تخصص خود به عنوان یک دزد هنر و اوراق بهادار ، تقلبی و کانمان ، سایر جنایتکاران یقه سفید را به دست آورد.

A white-collar criminal agrees to help the FBI catch other white-collar criminals using his expertise as an art and securities thief, counterfeiter, and conman.

27691

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال White Collar

دانلود زیرنویس سریال White Collar یقه سفید (به انگلیسی: White Collar) عنوان یک سریال تلویزیونی در آمریکا است که از شبکه یو اس ای نتورک پخش شده است. خالق این مجموعه جف استین می‌باشد و در آن مت بامر در نقش نیل کفری به هنر نمایی می‌پردازد. قسمت اول این سریال در ۲۳ اکتبر سال ۲۰۰۹ میلادی پخش شد و سپس فصل‌های بعدی سریال در سال ۲۰۱۰ میلادی به نمایش درآمد.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «یقه سفید»

دانلود زیرنویس فارسی سریال White Collar  نیل کفری، دزد، قاچاقچی و جاعل آثار هنری و فردی بسیار باهوش است که پس از سه سال بازی موش و گربه با پلیس دستگیر می‌شود. نیل دوباره از زندان فرار می‌کند و بازرس ویژه‌ای که او را دستگیر کرده بود از انگیزهٔ فرار او مطلع شده و او را دوباره دستگیر می‌کند. انگیزهٔ نیل از فرار دوست دخترش می‌باشد که از او جدا می‌شود و نیل برای این که آزاد باشد و بتواند دوست دخترش را که نشانی از او نیست پیدا کند، به مامور بازداشت کنندهٔ خود پیشنهاد می‌دهد که با پلیس همکاری کند تا معماهای خود را حل کند به شرط اینکه آزادی مشروط داشته باشد.

یقه سفید در 6 فصل ارائه شد .پایان فیلم همچنان باز باقی ماند و دوستداران این سریال همچنان منتظر ادامه سریال هستند.

دانلود زیرنویس سريال House of the Dragon