دانلود زیرنویس فارسی سریال Tom and Jerry in New York

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: انیمیشن سریال کوتاه ماجراجویانه
443 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Tom and Jerry in New York
  • نام فیلم: Tom and Jerry in New York مدت زمان: 21mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Darrell Van Citters, Joseph Barbera, Keith Baxter نویسنده:
  • بازیگران: Stephen Stanton, Rick Zieff, Daniel Ross
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

موش و گربه نمادین را دنبال کنید تا در هتل رویال ت به حفاری‌های جدید خود بپردازند و در سرتاسر شهر بزرگ شلوغی ایجاد کنند و هرج و مرج خنده‌داری را در بالا شهر، مرکز شهر و هرجایی که فرارهای جنون‌آمیزشان آنها را می‌برد بران زد.

Follow the iconic cat and mouse duo as they settle in to their new digs at the Royal Gate Hotel and unleash mayhem across the big city, inciting hilarious chaos uptown, downtown and everywhere their manic escapades take them.

14064

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Tom and Jerry in New York

دانلود زیرنویس سریال Tom and Jerry in New York تام و جری در نیویورک یا Tom and Jerry in New York یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن آمریکایی در ژانر ماجراجویانه است که برای اولین بار در HBO Max در 1 ژوئیه 2021 پخش شد. این سریال بر اساس شخصیت های تام و جری و مجموعه کارتونی تئاتری ساخته شده توسط ویلیام هانا و جوزف باربرا ساخته شده است و به عنوان یک مجموعه بعدی فیلم، تام و جری، که در 26 فوریه 2021 در سینماها و HBO Max اکران شد. هر قسمت از این کارتون محبوب و پرطرفدار ماجراجویی های جذاب و هیجان ان ز دو کاراکتر اصلی را به نمایش میگذارد؛ در این سریال استفن استانتون و ریک زیف در بخش هایی از سریال به صداپیش در نقش شخصیت های جانبی را بر عهده داشته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «تام و جری در نیویورک»

کارتون جذاب و نوستالژیک Tom and Jerry in New York 2021 این بار ماجراهای خنده دار و مهیج موش و گربه در هتل رویال ت و ایجاد هرج و مرج در سراسر شهر نیویورک را به تصویر کشیده است. دانلود زیرنویس فارسی سریال Tom and Jerry in New York در این سریال ماجراجویی مهیج و تماشایی تام و جری را دنبال کنید…

دانلود زیرنویس سريال peaky blinders