دانلود زیرنویس سریال Peaky Blinders

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن تاریخی جنایی درام
5,751 بازدید
دانلود زیرنویس peaky blinders
  • نام فیلم: Peaky Blinders مدت زمان: 1 ساعت
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Steven Knight نویسنده: Steven Knight
  • بازیگران: Cillian Murphy, Paul Anderson, Helen McCrory
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک حماسه خانواد گانگستر در دهه 1900 در انگلیس و با محوریت باندی که تیغ های تیغ را در قله های کلاه خود می دوزند و رئیس خشن خود تامی ش ی است.

A gangster family epic set in 1900s England, centering on a gang who sew razor blades in the peaks of their caps, and their fierce boss Tommy Shelby.

7693

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Peaky Blinders

دانلود زیرنویس سریال Peaky Blinders «پیکی بلایندرز» یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و جنایی محصول کشور انگلیس در سال 2013 است. نویسند این سريال را استیون نایت برعهده داشته است. اما کارگردانان این سريال متعدد و متفاوت بوده‌اند.  در سریال Peaky Blinders بازیگران مطرحی همچون کیلین مورفی و تام هاردی به ایفای نقش می‌پردازند.

خلاصه داستان «پیکی بلایندرز» 

داستان سريال Peaky Blinders در مورد شخصی به نام تام ش ی که کیلین مورفی این نقش را برعهده داشته است.در دهه ۲۰ که گروه های گنگستری در شهر بیرمنگهام واقع در انگلستان بسیار زیاد شده است، دانلود زیرنویس فارسی سریال Peaky Blinders یک گروه گنگستر سعی میکند خود را در این دهه به قدرت برساند. رهبری این گروه برعهده تام ش ی است. در واقع کارآگاه ویژه به نام چستر کمپل(با بازی سم نیل) به دستور وینستون چرچیل به بیرمنگهام عازم می شود تا شهر را از وجود ارتش جمهوری خواه ایرلند، کمونیست ها و گروه های خرابکار و جنایتکار پاک کند. در این راه، گروه پیکی بلایندرز نظر کمپل را ج می کند…

Peaky Blinders دارای گروهی از بازیگران به زیرنویس فارسی Peaky Blinders 2013 رهبری کیلین مورفی است. هلن مک‌کروری و پل اندرسون به ترتیب در نقش تامی ش ی، الیزابت «پولی» گری و آرتور ش ی، اعضای ارشد باند بازی می‌کنند. سم نیل، تام هاردی، پدی کانسیدین، آدرین برودی، آیدان لن، آنابل والیس، شارلوت رایلی، سم کلافلین و آنیا تیلور جوی نیز در زمان‌های مختلف سریال نقش‌های تکراری دارند. این نمایش برای اولین بار در 12 سپتامبر 2013 پخش شد، تا سری چهارم از بی بی سی دو پخش شد و سپس برای سری پنجم و ششم بعدی به BBC One منتقل شده است.

سری پنجم در 25 آگوست 2019 در BBC One پخش شد و در 22 سپتامبر 2019 به پایان رسید. نتفلیکس، تحت قرارداد با شرکت واینستین و اندمول، حقوق انتشار Peaky Blinders را در ایالات متحده و سراسر جهان به دست آورده بود. در ژانویه 2021، اعلام شد که سری ششم آخرین خواهد بود.

پیکی بلایندرز یک حماسه با محوریت یک خانواده گانگستری با منشأ ایرلندی-رومی است که در بیرمنگام انگلستان در سال 1919، چندین ماه پس از پایان جنگ جهانی اول در نوامبر 1918 شروع می شود. رئیس حیله گر تامی ش ی (مورفی). این باند مورد توجه سرگرد چستر کمپبل (نیل)، یک کارآگاه ارشد بازرس پلیس سلطنتی ایرلند قرار می رد که توسط وینستون چرچیل از بلفاست فرستاده شده بود، جایی که او برای پاکسازی شهر از ارتش جمهوری خواه ایرلند، کمونیست ها و باندها فرستاده شده بود. وینستون چرچیل (با بازی اندی نایمن در سری 1 و ریچارد مک کیب در سری 2) او را به سرکوب بی نظمی و قیام در بیرمنگام و بازیابی یک انبار اسلحه دزدیده شده برای ارسال به لیبی متهم کرد.

توماس ش ی، رئیس گروه پیکی بلایندرز، در جنگ جهانی اول به همراه برادران و چندین تن از دوستان خود حضور دارد و بعد از سپراندن یک اوضاع وخیم و دردناک، شخصیت گذشته خود را از دست داده و کابوس های حاصل از جنگ او را به سمت شخصیت گنگستری سوق می دهد. توماس که مغز متفکر گروه نیز هست، با توجه به وضعیت پیکی بلایندرها به ایجاد رابطه پلیس، دیگر باند، تشکل های مافیا و جریان های و اجتماعی اطرافش اقدام می کند. بدین ترتیب، به تدریج peakyblinders از یک گروه کوچک در محله اسمال هیث به یکی از قدرتمندترین گروه ها در انگلستان تبدیل می شود.

از نقاط قوت این سريال می توان به فیلمبرداری چشم نواز، بازیگرهای خبره و بررسی قسمتی از انگلستان نام برد که منتقدان نیز در بررسی های خود به این موارد اشاره نموده اند.

دانلود زیرنویس سریال Euphoria