دانلود زیرنویس فارسی سریال The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window

تاریخ اکران : 2022 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام کمدی
473 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window
  • نام فیلم: The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window مدت زمان: None
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Hugh Davidson, Larry Dorf, Rachel Ramras نویسنده:
  • بازیگران: Michael Ealy, Appy Pratt, Nicole Pulliam
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

حول محور آنا (بل) دلشکسته، که هر روز برایش یکسان است. او با شراب خود می نشیند، از پنجره به بیرون خیره می شود و زند بدون او را تماشا می کند. اما وقتی یک همسایه خوش تیپ در آن طرف خیابان حرکت می کند، آنا شروع به دیدن نوری در انتهای تونل می کند. این تا زمانی است که او شاهد یک قتل وحشتناک است یا او؟

Centers around heartbroken Anna (Bell), for whom every day is the same. She sits with her wine, staring out the window, watching life go by without her. But when a handsome neighbor moves in across the street, Anna starts to see a light at the end of the tunnel. That is until she witnesses a gruesome murder Or did she?

6727

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window

دانلود زیرنویس سریال The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window زن در خانه در آن سوی خیابان از دختری در پنجره (با نام اصلی The Woman in the House) یک مینی‌سریال تلویزیونی در ژانر کمدی، جنایی و درام محصول کشور آمریکا در سال 2022 است که توسط ریچل رامراس، هیو دیویدسون و لری دورف ساخته شده است. قرار است در 28 ژانویه 2022 در نتفلیکس منتشر شود.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «زن در خانه در آن سوی خیابان از دختری در پنجره»

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window داستان این سريال در مورد یک جوان است که اکثر وقت خود را در کنار پنجره‌ خانه‌اش می‌گذراند و در یک روز به طور اتفاقی رخ دادن قتل بسیار وحشتناکی را در خانه همسایه‌اش مشاهده می‌کند. آیا او می‌تواند به چشمان خود اعتماد کند؟

 

دانلود زیرنویس سريال Money Heist