دانلود زیرنویس فارسی سریال money Heist

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن جنایی رازآلود
12,379 بازدید
دانلود زیرنویس money heist
  • نام فیلم: Money Heist مدت زمان: 1 ساعت 10 دقیقهs
  • زبان: Spanish کشور سازنده : Spain
  • کارگردان : Álex Pina نویسنده:
  • بازیگران: Úrsula Corberó, Álvaro Morte, Itziar Ituño, Pedro Alonso
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک گروه غیرمعمول از سارقان در تلاشند کاملترین سرقت تاریخ اسپانیا را انجام دهند – سرقت 2.4 میلیارد یورویی از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا.

An unusual group of robbers attempt to carry out the most perfect robbery in Spanish history – stealing 2.4 billion euros from the Royal Mint of Spain.

747

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Money Heist

دانلود زیرنویس سریال Money Heist دزدی پول (به اسپانیایی: La casa de papel، “خانه کاغذ”) یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی اسپانیایی است که توسط الکس پینا ساخته شده است. این سریال دو دزدی طولانی آماده به رهبری پروفسور (آلوارو مورته) را دنبال می کند، یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و دیگری در بانک اسپانیا که از دیدگاه یکی از دزدان، توکیو (اورسولا کوربرو) روایت می شود. روایت به شیوه‌ای شبیه به زمان واقعی روایت می‌شود و بر روی فلاش‌بک‌ها، جهش‌های زمانی، ان زه‌های شخصیت پنهان و یک راوی غیرقابل اعتماد برای پیچید تکیه دارد.

این سریال توسط الکس پینا فیلمنامه نویس و کارگردان ژسوس کولمنار در طول سال های همکاری آنها از سال 2008 طراحی شد. پس از پایان کار خود در درام زندان اسپانیایی Locked Up (Vis a vis)، آنها Globomedia را ترک کردند تا شرکت تولید خود را به نام ونکوور راه اندازی کنند. رسانه، در سال 2016. برای اولین پروژه خود، آنها فیلمبرداری یک کمدی یا توسعه یک داستان دزدی را برای تلویزیون در نظر گرفتند، در حالی که مورد دوم قبلاً هرگز در تلویزیون اسپانیا انجام نشده بود. آنها همراه با همکاران سابق Locked Up، Money Heist را به عنوان یک پروژه پرشور برای آزمایش چیزهای جدید بدون دخالت خارجی توسعه دادند. پینا در ساخت آن یک سریال محدود قاطعانه بود، زیرا احساس می کرد که رقیق شدن به یک مشکل برای تولیدات قبلی او تبدیل شده است.

زیرنویس Money Heist در ابتدا به عنوان یک سریال محدود در نظر گرفته شده بود که در دو قسمت گفته شود. اجرای اصلی آن 15 قسمت در شبکه اسپانیایی Antena 3 از 2 مه 2017 تا 23 نوامبر 2017 بود. Netflix از اواخر سال 2017 حقوق پخش جهانی را به دست آورد.

این مجموعه را مجدداً به 22 قسمت کوتاه تر تقلیل داده و با شروع اولین قسمت پخش کرد. بخشی در 20 دسامبر 2017 و پس از آن قسمت دوم در 6 آوریل 2018. در آوریل 2018 ، Netflix با بودجه قابل توجهی افزایش یافته برای 16 قسمت جدید ، مجموعه را تمدید کرد. قسمت 3 ، با هشت قسمت ، در 19 ژوئیه 2019 اکران شد. قسمت 4 ، همچنین با هشت قسمت ، در 3 آوریل 2020 منتشر شد.

ندی با حضور تهیه کنندگان و بازیگران در همان روز در Netflix به نمایش درآمد ، با عنوان Money Heist: The Phenomenon (به اسپانیایی: La casa de papel: El Fenómeno). در جولای سال 2020 ، نتفلیکس نمایش را برای قسمت پنجم و آخر تجدید کرد. این سریال در مادرید اسپانیا فیلمبرداری شده است. بخشهای قابل توجهی از قسمت 3 و 4 نیز در پاناما ، تایلند و ایتالیا (فلورانس) فیلمبرداری شد.

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی سریال money Heist فصل پنجم :

این مجموعه جوایز مختلفی از جمله بهترین سریال درام را در چهل و ششمین دوره جوایز بین المللی ام دریافت کرد و همچنین تحسین منتقدان را برای طرح پیچیده ، درام های بین فردی ، کارگردانی و تلاش برای نوآوری در تلویزیون اسپانیا دریافت کرد. آهنگ ضد فاشیستی ایتالیایی “Bella ciao” که چندین بار در طول سریال پخش می شود ،دانلود زیرنویس Money Heist فصل پنچم پارت دوم  در سال 2018 به محبوبیت تابستانی در سراسر اروپا تبدیل شد. تا سال 2018 ، این سریال پربیننده ترین سریال غیر انگلیسی زبان بود و یکی از پر مخاطب ترین مجموعه ها را به طور کلی از Netflix تماشا کرد ، [4] با طنین ویژه ای که بینندگان آن از بین مدیترانه اروپا و جهان آمریکای لاتین می آمدند.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس La casa de papel:

در مادرید قرار دارد ، یک مرد مرموز معروف به “پروفسور” گروهی متشکل از هشت نفر را که شهرها را به اسم رمز انتخاب می کنند ، برای اجرای طرحی بلند پروازانه که شامل ورود به ضرابخانه سلطنتی اسپانیا است ، استخدام می کند و با 2.4 میلیارد یورو می تواند فرار کند. پس از گروگان ری 67 نفر در داخل ضرابخانه ، تیم قصد دارد به مدت 11 روز در داخل بماند تا پول را چاپ کند زیرا آنها با نیروهای نخبه پلیس برخورد می کنند. در رویدادها جانشین دزدکی اولیه ، گروه مجبور می شوند پنهان نشوند و خود را در حال آماده شدن برای دفع دفع دوم می دانند ، این بار در بانک اسپانیا ، زیرا آنها دوباره با گروگان ها و نیروهای پلیس برخورد می کنند.

دانلود زیرنویس سريال Vikings