دانلود زیرنویس فارسی سریال The Witch’s Diner

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: درام فانتزی کمدی
1,536 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Witch’s Diner
  • نام فیلم: The Witch’s Diner مدت زمان:
  • زبان: Korean کشور سازنده : South Korea
  • کارگردان : So Jae-Hyun, Goo Sang-Hee, Lee Young-Sook نویسنده:
  • بازیگران: Song Ji-Hyo, Nam Ji-Hyun, Jong-Hyeop Chae
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 9.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

این مجموعه داستان مردمی را نشان می دهد که با خوردن یک غذای جادویی به امید برآوردن خواسته های شخصی خود ، حتی به قیمت جان خودشان ، می آیند.

This series tells the stories of desperate people who come by to eat a magical dish with the hopes of having their personal wishes granted, even at the expense of their own souls.

2516

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال The Witch’s Diner:

دانلود زیرنویس سریال The Witch’s Diner مینی سریال رستوران جادوگر (The Witch’s Diner) با نام اصلی (Manyeosikdangeuro Oseyo) یک مجموعه کمدی، درام و فانتزی محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی سو جائه هیون است که فصل اول آن در قا 8 قسمت در سال 2021 میلادی توسط دو کمپانی Studio Dragon و Apollon Studio تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز لی یانگ سوک براساس رمانی به نام Come to the Witch’s Restaurant نوشته گو سانگ-هی به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون سونگ جی-هیو، نام جی-هیون، جانگ-هیوپ چائه، پارک سان-آ، یون-جین آن، دا-یئونگ یان و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین پخش این سریال از تاریخ 16 جولای سال 2021 میلادی از شبکه Tving کشور کره جنوبی آغاز شد و تا 27 آگوست نیز ادامه پیدا کرد.

خلاصه داستان زیرنویس سریال “رستوران جادوگر”:

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Witch’s Diner جونگ جین (Nam Ji Hyun) 28 ساله بعد از آنکه نامزدش او را رها می کند و از کار اخراج می شود، تصمیم می رد با مادرش رستوران باز کند. اما رستوران ورشکست می شود. مادرش به روستا می رود و جونگ جین را در رستوران تنها می گذارد. در آن زمان، جو هی را (Song Ji-Hyo) در مقابل او ظاهر می شود. جو هی را یک جادوگر است و از جونگ جین میخواهد رستورانش را به او قرض بدهد…

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game