دانلود زیرنویس فارسی سریال The Blacklist

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام رازآلود
6,254 بازدید
دانلود زیرنویس the blacklist
  • نام فیلم: The Blacklist مدت زمان: 43mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Jon Bokenkamp نویسنده:
  • بازیگران: James Spader, Megan Boone, Diego Klattenhoff, Ryan Eggold
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

“رد” رددینگتون ، تاجر و متفکر بسیار دقیق ، باهوش و باهوش ، ادعا می شود که بیش از 20 سال در “10 مورد تحت تعقیب” سازمان های مختلف اجرای قانون ایالات متحده بوده است. افسانه این است که رد به همان اندازه که باهوش است گریزان است ، هزارتوی شرکتهای خلاق را کنترل می کند ، همراه با توانایی شگفت ان ز در جمع آوری و ظرافت اطلاعات در یک کلاه. در اولین روز در FBI برای یک نماینده زن جدید که تازه از Quantico خارج شده بود ، رد به FBI پیشنهاد می دهد. قرمز وعده می دهد که مجرمان مختلف و نقشه هایی را که قبلاً برای هیچ شاخه ای از اجرای قانون ناشناخته بود ، تحویل دهد … و همه درخواست های قرمز در عوض این است که موز او را انتخاب کند.

A highly articulate, erudite and intelligent businessman and mastermind, “Red” Reddington, has allegedly been on the “10 Most Wanted List” of various U.S. law enforcement agencies for over 20 years. The legend is that Red is as elusive as he is clever, controlling a labyrinth of creative enterprises, coupled with uncanny ability to gather and finesse information at the drop of a hat. On the first day at FBI for a new female profiler fresh out of Quantico, Red offers to bandy wits with the FBI. Red promises to deliver various criminals and plots previously unknown to any branch of law enforcement… and all Red requests in return is to choose his muse.

446

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال The Blacklist

دانلود زیرنویس سریال The Blacklist لیست سیاه یک مجموعه تلویزیونی جنایی هیجانی آمریکایی است که در 23 سپتامبر 2013 در شبکه NBC پخش شد. این نمایش ریموند “رد” ردینگتون (جیمز اسپایدر) ، سابق را دنبال می کند. افسر نیروی دریایی ایالات متحده تبدیل به یک جنایتکار برجسته شد که داوط انه پس از فرار از دست ری برای ده ها سال تسلیم FBI شد. او به FBI می گوید که لیستی از خطرناک ترین جنایتکاران جهان را که در این سالها تهیه کرده است در اختیار دارد و مایل است در ازای مصونیت از پیگرد ، عملیات آنها را اطلاع دهد. با این حال ، او اصرار دارد که منحصراً با الیزابت کین ، نماینده تازه کار FBI (مگان بون) همکاری کند.

هر فصل با نظرات بسیاری از منتقدان نقدهای مثبتی دریافت کرده است. به ویژه از عملکرد اسپایدر ستایش کرد. در 20 فوریه 2020 ، NBC این سریال را برای فصل هشتم تمدید کرد ، که در 13 نوامبر 2020 پخش شد. در 26 ژانویه 2021 ، این سریال برای فصل نهم تمدید شد که قرار است در 21 اکتبر 2021 به نمایش درآید.

خلاصه داستان زیرنویس سریال “فهرست سیاه”

در زیرنویس فارسی سريال The Blacklist 2013 این سریال دیه گو کلاتنهوف ، رایان اگولد و هری لنیکس نیز بازی می کنند. قسمت آزمایشی توسط جان بوکنکامپ نوشته و توسط جو کارنهان کارگردانی شد. تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه عبارتند از بوکنکمپ (در هشت فصل اول) ، جان آیزندرات و جان دیویس برای تلویزیون سونی پیکچرز ، تلویزیون یونیورسال و سرگرمی دیویس.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game