دانلود زیرنویس فارسی سریال The 100

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : سریال ژانر: درام رازآلود علمی تخیلی
1,396 بازدید
دانلود زیرنویس The 100
  • نام فیلم: The 100 مدت زمان: 45min
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Jason Rothenberg نویسنده:
  • بازیگران: Eliza TaylorBob MorleyMarie Avgeropoulos
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان فیلم نود و هفت سال پس از نابودی تمدن توسط جنگ هسته ای است ، هنگامی که یک سفینه فضایی که تنها بازماندگان بشریت را در خود جای داده است ، صد نفر از بزهکاران نوجوان را به زمین می فرستد ، به این امید که احتمالاً دوباره این سیاره را جمعیت دهند.

Set ninety-seven years after a nuclear war has destroyed civilization, when a spaceship housing humanity’s lone survivors sends one hundred juvenile delinquents back to Earth, in hopes of possibly re-populating the planet.

1470

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال The 100 :

دانلود زیرنویس سریال The 100 (تلفظ شده به عنوان صد) یک مجموعه تلویزیونی درام علمی-تخیلی پسا آخرا مانی آمریکایی است که در 19 مارس 2014 در CW نمایش داده شد و در 30 سپتامبر 2020 به پایان رسید. این سریال که توسط جیسون روتنبرگ توسعه یافته است ، بر اساس مجموعه رمانی به همین نام نوشته کاس مورگان.

این سریال گروهی از بازماندگان پس از آخرا مانی ، عمدتا گروهی از نوجوانان جنایتکار را شامل می شود ، از جمله کلارک گریفین (الیزا تیلور) ، فین کالینز (توماس مک دانل) ، بلامی بلیک (باب مورلی) ، اکتاویا بلیک (ماری اوگرپولوس) ، جاسپر جردن ( دوون بوستیک) ، مونتی گرین (کریستوفر لارکین) ، ریون ریز (لیندسی مورگان) و جان مورفی (ریچارد هارمون). آنها یکی از اولین افرادی هستند که از یک زیستگاه فضایی ، کشتی ، پس از یک آخرا مان ویرانگر هسته ای به زمین بازگشتند. دیگر شخصیت های اصلی عبارتند از دکتر ابی گریفین (پیج تورکو) ، مادر کلارک. مارکوس کین (هنری ایان کوسیک) ، عضو شورای کشتی. و Thelonious Jaha (Isaiah Washington) ، پدر صدراعظم کشتی و و .

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال The 100 :

دانلود زیرنویس The 100 این سریال زند خواهران و برادران کوین ، کیت و رندال (معروف به “سه بزرگ”) و والدین آنها جک و ربکا پیرسون را دنبال می کند. این فیلم عمدتا در زمان حال اتفاق می افتد و از فلش بک برای نشان دادن گذشته خانواده استفاده می کند. کوین و کیت دو عضو بازمانده از بارداری سه قلو هستند که شش هفته زودرس در 36 سال جک در 1980 متولد شدند. برادرشان کایل مرده به دنیا آمده است. جک و ربکا که سفید پوست هستند ، معتقدند که آنها قصد دارند سه فرزند داشته باشند ، تصمیم می رند راندال را به فرزند خواند قبول کنند ، یک کودک آفریقایی تبار که روز قبل متولد شد و پس از اینکه پدر بیولوژیکی وی ویلیام هیل او را در ایستگاه آتش نشانی رها کرد ، به همان بیمارستان آورده شد. جک در 17 سال فرزندانش می میرد و ربکا بعداً با بهترین دوست جک ، میگل ازدواج می کند. رندال به یک حرفه مالی موفق تبدیل می شود و با همکلاسی خود با بت ازدواج می کند. آنها دو دختر (تس و آنی) بزرگ می کنند و دختر سوم ، دژا را به فرزندی قبول می کنند. کوین در حالی که تلاش می کند جدی گرفته شود بازیگر موفقی می شود. کیت پس از عدم توجه به زند خود ، با توبی ملاقات می کند و با او ازدواج می کند ، کار موسیقی را دنبال می کند ، مدرک می رد و مادر می شود.

بیشتر قسمت ها شامل یک خط داستانی است که در حال حاضر (2016-2021 ، همزمان با پخش) و یک خط داستانی در زمان معینی در گذشته اتفاق می افتد. اما برخی از قسمت ها در یک بازه زمانی تنظیم می شوند یا از چندین دوره زمانی فلش بک استفاده می کنند. فلاش بک ها اغ بر روی جک و ربکا سی تمرکز می کنند.زیرنویس فارسی The 100  قبل و بعد از تولد نوزادان ، یا در خانواده زمانی که سه بزرگسال کودک یا نوجوان هستند (و توسط دو مجموعه بازیگران جوان بازی می شود) ؛ این صحنه ها معمولاً در پیتسبورگ اتفاق می افتد ، جایی که سه بزرگ و والدین آنها متولد و بزرگ شده اند. در بزرگسالان ، خانه های آنها بسیار متفاوت است: کیت در لس آنجلس زند می کند. رندال و خانواده اش در نیوجرسی (و بعداً فیلادلفیا) هستند. و کوین از لس آنجلس به شهر نیویورک نقل مکان می کند و دوباره برمی گردد ، و در طول راه کوتاهی به غرب پنسیلوانیا بازگشت. دوره های زمانی مختلف و مکان های دیگر نیز به عنوان تنظیمات عمل کرده اند ، و برخی قسمت ها بر تجربیات قبلی شخصیت های دیگر ، از جمله اعضای خانواده رندال ، ویلیام ، دژا و بث متمرکز شده اند. با شروع فصل دوم ، این برنامه همچنین از فلش فورواردها برای نشان دادن دوره زمانی بعدی استفاده می کند ، زمانی که دختر رندال تس بزرگسال است و ربکا مسن در بستر مرگ است.