دانلود زیرنویس فارسی سریال Star Trek Discovery

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن درام علمی تخیلی ماجراجویانه
1,049 بازدید
دانلود زیرنویس سریال Star Trek Discovery
  • نام فیلم: Star Trek: Discovery مدت زمان: 1h 0min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Bryan Fuller, Alex Kurtzman نویسنده:
  • بازیگران: Sonequa Martin-Green, Doug Jones, Anthony Rapp, Mary Wiseman
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

ده سال قبل از کرک، اسپاک و اینترپرایز، USS Discovery دنیاها و شکل های زند جدیدی را کشف می کند، زیرا یکی از افسران Starfleet یاد می رد که همه چیزهای بیگانه را درک کند.

Ten years before Kirk, Spock, and the Enterprise, the USS Discovery discovers new worlds and lifeforms as one Starfleet officer learns to understand all things alien.

4452

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Star Trek: Discovery:

دانلود زیرنویس سریال Star Trek Discovery یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط برایان فولر و الکس کورتزمن برای سرویس پخش CBS All Access (که بعداً به پارامونت+ تغییر نام داد) ساخته شد. این هفتمین مجموعه پیشتازان فضا است که در سال 2017 به نمایش درآمد و اولین سریال از زمان پایان یافتن Star Trek: Enterprise در سال 2005 بود. این سریال یک دهه قبل از Star Trek: The Original Series آغاز می‌شود و خدمه USS Discovery را دنبال می‌کند.

انتشار سریال منجر به ثبت رکورد اشتراک برای All Access و نقدهای مثبت منتقدانی شد که عملکرد مارتین-گرین را برجسته کرده بودند. چندین جایزه دریافت کرده است، از جمله برنده جایزه امی هنرهای خلاقانه Primetime. این مجموعه شروع به گسترش مجموعه Star Trek توسط CBS و Kurtzman کرد که منجر به تولید چندین سریال دیگر شد. اینها شامل مجموعه همراه Star Trek: Short Treks و سری Spin-off Star Trek: Strange New Worlds است.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «پیشتازان فضا»:

دانلود زیرنویس فارسی سریال Star Trek Discovery داستان های اصلی این مجموعه یک قرن قبل سفینه اینترپرایز می گذرد. داستان این سريال در مورد خدمه یو اس اس دیسکاوری است و به تمدن ها و فرهنگ های جدید برخورد می کنند…

دانلود زیرنویس فیلم Dune