دانلود زیرنویس فارسی سریال Rosario + Vampire

تاریخ اکران : 2008 دسته بندی : سریال ژانر: انیمیشن فانتزی کمدی
1,664 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Rosario + Vampire
  • نام فیلم: Rosario + Vampire مدت زمان: 25mins
  • زبان: Japanese کشور سازنده : Japan
  • کارگردان : Takayuki Inagaki, Michita Shiraishi, Hiroshi Yamaguchi نویسنده:
  • بازیگران: Nana Mizuki, Daisuke Kishio, Todd Haberkorn
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

تس ا یک پسر انسان است که در مدرسه پذیرفته شد. اما وقتی به آنجا رسید متوجه شد این مدرسه عادی نیست، اینجا مدرسه ای برای هیولاها است. در زمان حضور در آنجا، او هویت واقعی خود در مورد یک انسان بودن را مخفی نگه می دارد، اما با برخی از هیولاها دوستان خوبی پیدا می کند.

Tskuna is a human boy that got accepted to school. But when he gets there he realized this is no normal school, this is a school for monsters. In his time there he keeps his true identity about being a human a secret but makes good friends with some of the monsters.

13045

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

فرهاد در 23 جولای 2023 در 10:40 ب.ظ گفته:

پاسخ

سلام
من وقتی با نرم افزار Mx Player زیر نویس رو فعال کردم مشکل داشت که وقتی صحبت میکند زیرنویس چند ثانیه بعد می آمد

    mohamad1998 در 24 جولای 2023 در 11:26 ق.ظ گفته:

    پاسخ

    کدوم یک از زیرنویس ها؟

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Rosario + Vampire

انیمه Rosario + Vampire یا رزاریو با خون‌آشام,رزاریو یک مجموعه تلویزیونی است در ژانر کمدی و فانتزی محصول کشور ژاپن که در سال 2008 منتشر شده است. کارگردانی این سريال برعهده Takayuki Inagaki, Michita Shiraishi, Hiroshi Yamaguchi بوده است. دانلود زیرنویس سریال Rosario + Vampire در انیمه Rosario + Vampire هنرمندانی چون Nana Mizuki, Daisuke Kishio, Todd Haberkorn به صداپیش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «رزاریو با خون‌آشام,رزاریو»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Rosario + Vampire  طی اتفاقی عجیب دعوتنامه‌ای برای رفتن به مدرسه به دست آونو سو ه از طرف آکادمی یوکای می افتد. وقتی سو ه تصمیم به رفتن به آن مدرسه می‌کند، با مدرسه ای مواجه می‌شود که برای موجودات عجیب و غریب ساخته شده است! طی چندین مرحله تصمیم به ترک مدزسه می‌ رد ولی به دلیل ملاقات با یک دختر خوشگل از این تصمیم منصرف می‌شود! از قضا آن دختر یکی از خطرناکترین و قویترین موجودات مدرسه، یعنی یک خون آشام است که با یک طلسم قدرت خودش را از بین برده و با باز شدن آن گردنبند از گردنش طلسم آزاد می‌شود…