دانلود زیرنویس فارسی سریال Resident Alien

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: درام رازآلود کمدی
1,405 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Resident Alien
  • نام فیلم: Resident Alien مدت زمان: None
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Chris Sheridan نویسنده:
  • بازیگران: Alan Tudyk, Sara Tomko, Elizabeth Bowen
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بیگانه ای که در ماموریت نابود کردن بشریت بر روی زمین سقوط کرده است، هویت دکتر هری وندرسپیگل را به خود می رد، بنابراین می تواند توسط نان Patience، CO در حالی که کوه های پوشیده از برف کلرادو را برای تکه هایی از خود جستجو می کند، پنهان بماند. کشتی. او “انسان بودن” را با تماشای قانون و نظم و تقلید از جری اورباخ بزرگ یاد می رد. یک روز، مایک «بیگ بلک» تامپسون، کلانتر «صبور» و معاونش، «لیو بیکر»، در کابین منزوی او ظاهر می‌شوند. قتلی در شهر رخ داده است و آنها به پزشک نیاز دارند. قربانی قتل دکتر شهر است. به زودی، او خود را به عنوان پزشک شهر جدید و در تماس دائمی با مردم شهر می بیند. چیزی که تا به حال به شدت از آن اجتناب کرده است. اکنون که او زمان بیشتری را با انسان ها می گذراند، در مورد آنها و آنچه که آنها را انسان می کند بیشتر می آموزد. که به او مکث می کند، اما همچنان مصمم است که ماموریت خود را برای نابود کردن مردم زمین به پایان برساند. او همچنین متوجه می شود که یک نفر در شهر وجود دارد که می تواند او را در شکل واقعی اش ببیند. که ا ته کمتر از حد ایده آل است.

An alien, who has crashed landed on earth on a mission to destroy humanity, assumes the identity of Dr. Harry Vanderspeigel, so he can remain undetected by the residents of Patience, CO while he searches the snow-covered Colorado Mountains for pieces of his ship. He learns “to be human” by watching Law and Order and mimicking the late, great Jerry Orbach. One day the sheriff of Patience, Mike “Big Black” Thompson and his deputy, Liv Baker, show up at his isolated cabin. There has been a murder in town and they need a doctor. The murder victim is the town doctor. Soon, he finds himself as the new town doctor and in constant contact with the people of the town. Something, until now, he has vehemently avoided. Now, as he is spending more time with humans, he is learning more about them and what makes them human. Which gives him pause, but is still determined to complete his mission to destroy the people of earth. He also discovers there is one person in town who can see him in his true form; which, of course, is less than ideal.

6680

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Resident Alien

دانلود زیرنویس سریال Resident Alien سريال «بیگانه ن زمین» یا «شهروند فضایی» یا Resident Alien یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی، درام و رازآلود محصول کشور آمریکا در سال 2021 است که توسط کریس شریدان بر اساس کتاب مصور با همین عنوان توسط پیتر هوگان و استیو پارکهاوس ساخته شده است که در 27 ژانویه 2021 در Syfy نمایش داده شد. آلن تودیک در این سریال نقش اصلی را بازی می کند. در سريال Resident Alien هنرمندانی چون Alan Tudyk، Alice Wetterlund، Corey Reynolds، Sara Tomko، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «بیگانه ن زمین» | «شهروند فضایی»

داستان سريال Resident Alien در مورد سفر یک موجود فضایی به زمین است که مجبور است در شهر کلرادوی آمریکا ن شود. این موجود برای ادامه زند ، هویت یک دکتر را جعل می کند دانلود زیرنویس سریال Resident Alien و از این راه به حل پرونده های جنایی می پردازد تا اینکه دکتر واقعی کشته می شود و هویت او در خطر افشا شدن قرار می رد…

دانلود زیرنویس سريال Money Heist