دانلود زیرنویس فارسی سریال Princess Lover!

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : سریال ژانر: انیمیشن عاشقانه کمدی
1,288 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سريال Princess Lover!
  • نام فیلم: Princess Lover! مدت زمان: 24mins
  • زبان: Japanese کشور سازنده : Japan
  • کارگردان : Hiromitsu Kanazawa, Makoto Nakamura نویسنده:
  • بازیگران: Takuma Terashima, Megumi Toyoguchi, Ryôka Yuzuki
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

تپه والدین خود را در یک حادثه رانند از دست داد. پدربزرگش ایشین او را به زور قبول کرد تا جانشین رئیس شرکت گروه آریما شود. در شوهو، دبیرستانی که فقط برای دانش‌آموزان ثروتمند است، زند جدید تپه به عنوان یک س ریتی آغاز می‌شود.

Teppei lost his parents in a traffic accident. His grandpa Isshin adopted him by force to succeed the head of Arima Group Corporation. At Shuuhou, a high school only for wealthy students, Teppei’s new life as a celebrity starts.

13242

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Princess Lover!

دانلود زیرنویس سریال Princess Lover!  انیمه Princess Lover!  یک مجموعه تلویزیونی است در ژانر کمدی و عاشقانه محصول کشور ژاپن که در سال 2009 منتشر شده است. کارگردانی این سريال برعهده Hiromitsu Kanazawa, Makoto Nakamura بوده است. در انیمه Princess Lover هنرمندانی چون Takuma Terashima, Megumi Toyoguchi, Ryôka Yuzuki به صداپیش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال Princess Lover!

دانلود زیرنویس فارسی سریال Princess Lover! آريما تپپيه والدينش را در تصادف از دست داده است. پدربزرگش ايسشن به اجبار او را پذيرفت و دستورداد براي رسیدن به رئيس گروه شرکت آريما تلاش کند. در دبیرستان شوهو گا که مخصوص دانش آموزان پولدار است، زندگي جديد تپپيه به عنوان يک انسان مشهور شروع مي‌شود.

دانلود زیرنویس سريال Better Call Saul