دانلود زیرنویس فارسی سریال Ozark

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام دلهره‌ آور
1,819 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Ozark
  • نام فیلم: Ozark مدت زمان:
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Bill Dubuque, Mark Williams نویسنده:
  • بازیگران: Jason Bateman, Laura Linney, Sofia Hublitz, Skylar Gaertner
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بیردس و بچه های نوجوانشان ، شارلوت و جونا ، برای همه اهداف ، یک خانواده معمولی با زند معمولی هستند. به جز شغل مارتی ، مشاور مالی شیکاگو که همچنین به عنوان پولشوی برتر برای دومین کارتل بزرگ مواد مخدر در مکزیک خدمت می کند. وقتی اوضاع به هم می ریزد ، مارتی باید خانواده خود را از آسمان خراش های شیکاگو کنده و به منطقه دریاچه تنبل اوزارک های میزوری برود.

The Byrdes and their teenage kids, Charlotte and Jonah, are, for all intents and purposes, an ordinary family with ordinary lives. Except for the job of Marty, a Chicago financial advisor who also serves as the top money launderer for the second largest drug cartel in Mexico. When things go awry, Marty must uproot his family from the skyscrapers of Chicago and relocate to the lazy lake region of the Missouri Ozarks.

2664

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Ozark:

دانلود زیرنویس سریال Ozark اوزارک (انگلیسی: Ozark) مجموعه تلویزیونی مهیج و جنایی آمریکایی است که سازنده‌اش بیل دوبو است و تهیه‌کننده‌اش مدیا رایتز کپیتال است. ستاره مجموعه جیسون بیتمن است که دو اپیزود اول و دو اپیزود آخر را هم کارگردانی کرده‌است. فصل اول مجموعه متشکل از نه قسمت یک‌ساعته و یک قسمت هشتاد دقیقه‌ای (قسمت آخر) است. این مجموعه در ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۷ از نت‌فلیکس پخش شد.

فصل دوم این مجموعه در ۱۰ قسمت ساخته شده و در ۳۱ اوت ۲۰۱۸ منتشر شد. فصل سوم این مجموعه در ۱۰ قسمت ساخته و در ۲۷ مارس ۲۰۲۰ منتشر شد. فصل چهارم این مجموعه در تاریخ 1 بهمن 1400 منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان زیرنویس سریال “اوزراک”:

دانلود زیرنویس فارسی سریال Ozark بیتمن در نقش یک برنامه‌ریز مالی به نام مارتی بیرد و لورا لینی در نقش همسر او وندی ظاهر شده‌اند. مارتی پس از به مشکل خوردن برنامه پول‌شویی برای کارتل مواد مخدر مکزیک به سرعت خانواده‌اش را از حومه شیکاگو به محلی برای تفریحات تابستانی در اوزارکس میزوری منتقل می‌کند و باید بدهی‌اش را به رئیس کارتل بپردازد.

دانلود زیرنویس سریال game of thrones