دانلود زیرنویس فارسی سریال Overlord

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن انیمیشن ماجراجویانه
2,264 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Overlord
  • نام فیلم: Overlord مدت زمان: 30mins
  • زبان: Japanese کشور سازنده : Japan
  • کارگردان : Naoyuki Itô, Masaki Matsumura, Kugane Maruyama, Satoko Sekine نویسنده:
  • بازیگران: Satoshi Hino, Chris Guerrero, Elizabeth Maxwell
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک کارمند اداری در یک دنیای دیستوپیایی برای آخرین بار وارد یک بازی ویدیویی می شود و متوجه می شود که او به همراه کل انجمن خود به واقعیت دیگری منتقل شده اند.

An office worker in a dystopian world logs onto a video game for the last time only to find out that he, along with his entire guild, has been transported to another reality.

15578

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Overlord

دانلود زیرنویس سریال Overlord  انیمه Overlord یا اورلورد یک مجموعه تلویزیونی است در ژانر اکشن و ماجراجویانه محصول کشور ژاپن که در سال 2015 منتشر شده است. کارگردانی این سريال برعهده Naoyuki Itô, Masaki Matsumura, Kugane Maruyama, Satoko Sekine بوده است. در انیمه Overlord هنرمندانی چون Satoshi Hino, Chris Guerrero, Elizabeth Maxwell به صداپیش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «اورلورد»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Overlord  داستان از ” ایگدراسیل ” یه بازی محبوب آنلاین که یک روز بی خبر تعطیل شد شروع میشود . با این حال ، شخصیت اصلی داستان ” مومونگا ” تصمیم می رد که در سیستم باقی بماند . سپس ” مومونگا ” به عنوان ” قدرتمند ترین جادوگر ” تبدیل به کاراکتری اسکلتی شکل می شود . دنیا همچنان به تغییر خودش ادامه می‌دهد ، کاراکتر های غیر بازیکن ( اِن.پی.سی ها ) شروع به درک احساسات می‌کنند . او که در دنیای خودش نه پدر و مادری دارد نه دوستی و نه جایی در جامعه ، این مرد جوان عادی ” مومونگا ” تلاش می‌کند تا کنترل این دنیای جدید را بدست ب رد و بازی شروع می‌شود

دانلود زیرنویس فیلم Batman 2022