دانلود زیرنویس فارسی سریال Mob Psycho 100

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن انیمیشن کمدی
1,518 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Mob Psycho 100
  • نام فیلم: Mob Psycho 100 مدت زمان: 2 ساعت
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : Yuzuru Tachikawa, Yuji Oya, One, Hiroshi Seko نویسنده:
  • بازیگران: Setsuo Ito, Takahiro Sakurai, Akio Ôtsuka
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک پسر دبیرستانی روانی سعی می کند زندگی عادی داشته باشد و قدرتهای رو به رشد خود را تحت کنترل خود نگه دارد ، حتی اگر او دائماً دچار مشکل شود.

A psychic middle school boy tries to live a normal life and keep his growing powers under control, even though he constantly gets into trouble.

20955

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Mob Psycho 100

دانلود زیرنویس سریال Mob Psycho 100 سریال موب سایکو 100 به کارگردانی کویچی ساکاموتو در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ژاپن و در ژانر علمی تخیلی و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال آیامو موچیزوکی، تاتسومی هامادا، آتسوشی آرای، ماسایوکی دایی و هیراکی ایواناگا به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «موب سایکو 100»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Mob Psycho 100 «موب سایکو 100»، مینی سریالی 12 قسمتی در ژانر علمی-تخیلی و هیجان انگیز و محصول سال 2018 کشور ژاپن و از تولیدات پلتفرم نت فلیکس است. داستان این سریال درمورد پسر جوانی به اسم «کاگیما شیگئو» است که توانایی های خاص و خارق العاده ای دارد. زمانی که بچه بود می توانست با کمک توانایی های ذهنی و روانی اش اشیاء را جا به جا کند اما به مرور زمان تصمیم گرفت از قدرتش کمتر استفاده کند تا مردم دیدی بدی نسبت به او نداشته باشند. او به زندگی روزمره اش ادامه می دهد و انگیزه ای برای استفاده مجدد از قدرت منحصر بفردش ندارد تا اینکه با یک اتفاق، زندگی اش برای همیشه تغییر می کند.

دانلود زیرنویس House Of The Dragon