دانلود زیرنویس فارسی سریال Marvel Studios: Legends

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن سریال کوتاه فانتزی
402 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سريال Marvel Studios Legends 2021
  • نام فیلم: Marvel Studios: Legends مدت زمان: 7mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Brandon Bestenheider, Brenton Covington نویسنده:
  • بازیگران:
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

این مجموعه شخصیت‌های مجزا از MCU را به نمایش می‌گذارد که بینندگان طی سال‌ها آن‌ها را می‌شناسند و دوست می‌دارند و برخی از نمادین‌ترین لحظاتشان را دوباره مرور می‌کنند.

This series showcases individual characters from the MCU, whom viewers have come to know and love over the years and revisit some of their most iconic moments.

15094

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Marvel Studios: Legends

دانلود زیرنویس سریال Marvel Studios: Legends سریال Marvel Studios: Legends یا کمپانی مارول افسانه ها محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و فانتزی  از تولیدات پلتفرم دیزنی پلاس می‌باشد که به کارگردانی Brandon Bestenheider, Brenton Covington در سال 2021 ساخته شده است.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «کمپانی مارول افسانه ها»

دانلود زیرنویس سریال Marvel Studios: Legends در سریال کمپانی مارول افسانه ها این مجموعه، مخاطبینش را به یک سفر جادویی دعوت می کند؛ جایی که ما فرصت دیدار مجدد با برخی ابر قهرمانان افسانه ای دنیای مارول را داریم و می توانیم لحظات به یادماندنی آنان را دوباره مرور کنیم و از این تجدید خاطره لذت ببریم.

دانلود زیرنویس فیلم Batman 2022