دانلود زیرنویس فارسی سریال Lucifer

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی فانتزی کمدی
4,739 بازدید
دانلود زیرنویس lucifer
  • نام فیلم: Lucifer مدت زمان: 40 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Tom Kapinos نویسنده: Vince Gilligan, Peter Gould
  • بازیگران: <br /> Tom EllisLesley-Ann BrandtLauren German
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

لوسیفر مورنینگ استار تصمیم گرفته است که به اندازه کافی از خدمتکار وظیفه شناس در جهنم برخوردار بوده و تصمیم می رد مدتی را بر روی زمین بگذراند تا بشر را بهتر بشناسد. او در لس آنجلس – شهر فرشتگان – قر می شود.

Lucifer Morningstar has decided he’s had enough of being the dutiful servant in Hell and decides to spend some time on Earth to better understand humanity. He settles in Los Angeles – the City of Angels.

1104

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Lucifer:

دانلود زیرنویس سریال Lucifer لوسیفر (به انگلیسی: Lucifer) یک مجموعه تلویزیونی فانتزی شهری آمریکایی است که توسط تام کاپینوس توسعه یافته و در 25 ژانویه 2016 در شبکه فاکس پخش شد. [3] [4] این فیلم بر اساس شخصیت DC Comics ساخته شده توسط نیل من ، سام کیت و مایک درینگنبرگ برگرفته از مجموعه کتاب های کمیک The Sandman است که بعداً قهرمان مجموعه کمیک های اسپین آف شد که هر دو توسط سر جه DC Comics منتشر شده است. . این مجموعه توسط تلویزیون جری بروکهایمر ، دی سی سرگرمی و تلویزیون برادران وارنر تولید می شود.

این سریال درباره داستان لوسیفر مورنینگ استار (تام الیس) ، شیطان است ، که جهنم را ترک می کند و به لس آنجلس می رود و در آنجا کلوپ شبانه خود به نام Lux را اداره می کند و مشاور اداره پلیس لس آنجلس (LAPD) می شود. این گروه و بازیگران اصلی شامل لورن جرمن در نقش کارآگاه کلویی دکر ، کوین آلخاندرو در نقش کارآگاه دانیل “دان” اسپینوزا ، DB Woodside در نقش آمنادیل ، لسلی آن براند در نقش Mazikeen ، راشل هریس در نقش دکتر لیندا مارتین و (شروع در فصل 2) ایمی گارسیا در نقش الا لوپز. فیلمبرداری در درجه اول در ونکوور ، بریتیش کلمبیا ، قبل از انتقال کامل محصول به لس آنجلس ، کالیفرنیا ، با شروع فصل سوم انجام شد.

 

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال لوسیفر:

این سریال بر لوسیفر مورنینگ استار (تام الیس) ، فرشته زیبا و قدرتمندی تمرکز دارد که به دلیل شورش از بهشت اخراج شد. لوسیفر به عنوان شیطان ، هزاران سال را که به عنوان ارباب جهنم گذراند ، خسته می کند و مردم را مجازات می کند. او که از زند خود در جهنم خسته و ناراضی است ، در اعتراض به پدرش (خدا) تاج و خود را کنار می گذارد و پادشاهی خود را به لس آنجلس واگذار می کند ، جایی که کلوپ شبانه خود به نام لوکس را اداره می کند. زیرنویس Lucifer وقتی او خود را در ر تحقیقات قتل می کند ، با کارآگاه جذاب کلویی دکر (لورن آلمانی) آشنا می شود. لوسیفر پس از کمک به اداره پلیس لس آنجلس (LAPD) با استفاده از قدرت خود برای دستکاری انسان در آشکار کردن عمیق ترین خواسته های خود ، دعوت بعدی را برای همکاری با کلوئه به عنوان مشاور این بخش می پذیرد و در طول مجموعه ، آنها با همه روبرو می شوند. انواع موجودات ماورالطبیعه در حالی که جنایات را با هم حل می کنند و روابط خود را توسعه می دهند.

معروفترین نقد به زیرنویس Lucifer :

زیرنویس سریال Lucifer فصل اول با انتقادات متفاوتی از سوی منتقدان روبرو شد ، هرچند فصل های بعدی رتبه بندی بهتری داشتند. بسیاری از منتقدان به ویژه عملکرد الیس را تحسین کردند. علیرغم بینندگان اولیه برای اولین بار ، رتبه بندی در طول سه فصل پخش سریال در Fox به طور مداوم پایین بود. فاکس پس از سه فصل لوسیفر را لغو کرد. یک ماه بعد ، نتفلیکس این سریال را برای فصل چهارم انتخاب کرد ، که با استقبال زیاد و استقبال منتقدان روبرو شد. نتفلیکس این سریال را برای فصل پنجم 16 قسمتی تمدید کرد ، که در دو نیمه بین آگوست 2020 و مه 2021 منتشر شد. اگرچه فصل پنجم در ابتدا آخرین فصل گزارش می شد ، اما در ژوئن 2020 این سریال برای فصل ششم و آخرین تمدید شد. از ده قسمت ، که قرار است در 10 سپتامبر 2021 نمایش داده شود.