دانلود زیرنویس فارسی سریال Love O2O

تاریخ اکران : دسته بندی : ژانر: درام عاشقانه
2,139 بازدید
دانلود زیرنویس Love O2O
  • نام فیلم: Love O2O مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Gu Man<br /> نویسنده: Lin Yufen
  • بازیگران: Gu Man,Shen Feixuan,Wen Ting
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان دو دانشجوی محبوب کالج که عاشق یک بازی آنلاین شدند.

A story of two popular college students who fell in love through an online game.

1492

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Love O2O:

دانلود زیرنویس سریال Love O2O  (چینی: 微微 一笑 很 倾城 ؛ پینیین: Wēi Wēi Yī Xiào Hěn Qīng Chéng) یک مجموعه تلویزیونی چینی در سال 2016 است که بر اساس رمانی با همین نام نوشته Gu Man ، با بازی Zheng Shuang و Yang Yang ساخته شده است. این برنامه از 22 آگوست تا 6 سپتامبر 2016 در تلویزیون Jiangsu و Dragon TV پخش شد.

دانشجوی سال چهارم کامپیوتر او مدیرعامل شرکت فناوری Zhi Yi است. او ملایم و مهربان است و عقل مکار را پنهان می کند. نام بازیکن او “Yixiao Naihe” ، و بازیکن برتر بازی A China Ghost Story. در زند واقعی ، شیائو نای مردی شناخته شده در محوطه دانشگاه است ، که در هنر ، موسیقی و ورزش مهارت کامل دارد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال Love O2O:

دانلود زیرنویس love O2O این درام یک موفقیت تجاری در چین است. این نمایش با بیش از 25 میلیارد بازدید آنلاین ، یکی از پربیننده ترین درام های مدرن چینی است.
بی وی وی (ژنگ شوانگ) الهه علوم کامپیوتر است که در تحصیلات خود برتری دارد. او آرزو دارد که یک توسعه دهنده بازی آنلاین باشد و در بازی نقش آفرینی آنلاین A Ghost Story Chinese ، نام بازیکن Reed Weiwei را دارد. پس از کنار گذاشتن او توسط شوهر آنلاین خود Zhenshui Wuxiang ، بازیکن شماره یک Yixiao Naihe به او نزدیک می شود و او پیشنهاد می کند که ازدواج کنند تا هر دو بتوانند در مسابقات زوجین در بازی شرکت کنند. تازه عروس ها بلافاصله آن را خنثی کردند و ماجراهای زیادی را با هم در بازی پشت سر گذاشتند.

زیرنویس فارسی سریال Love O2O نولان و جوی به عنوان جی جی آبرامز ، جری واینتراب و برایان بورک به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت می کنند. فصل اول بین 2 اکتبر و 4 دسامبر 2016 پخش شد. شامل ده قسمت بود در نوامبر 2016 ، HBO این سریال را برای فصل دوم ده قسمتی تمدید کرد که از 22 آوریل تا 24 ژوئن 2018 پخش شد. اولین نمایش Westworld در HBO بالاترین رتبه بندی بینندگان شبکه را برای اولین بار از اولین قسمت True Detective در 2014 داشت. علاوه بر این ، این سریال به عنوان پربیننده ترین فصل اول هر سری اصلی HBO رتبه بندی می شود. فصل سوم هشت قسمتی در 15 مارس 2020 پخش شد و در 3 مه 2020 به پایان رسید. در آوریل 2020 ، HBO این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرد.

با این حال ، وی وی هرگز انتظار نداشت که هویت واقعی شوهرش در بازی ، ارشد کالج باشد ، شیائو نای (یانگ یانگ) که شوخی و دانشگاهی است. وقتی وی وی هویت خود را کشف می کند ، آنها قبلاً عاشق شده اند. آنها با هم بر سوء تفاهم ها و موانع متعددی که بر سر راه عاشقانه های تازه کارشان قرار دارد غ ه می کنند.
دانشجوی سال دوم کامپیوتر در نظر گرفته شده به عنوان “دانش آموز” رشته کامپیوتر ، وی در رأی ری زیبایی که بصورت آنلاین در جامعه دانشجویی انجام شد ، رتبه دوم را کسب کرد. او روشن ، باهوش و مفید است و آرزو دارد که طراح بازی باشد. نام بازیکنش “Luwei Weiwei” در داستان شبح چینی ، او تنها بازیکن زن در رده بندی برتر 10 PK است. او وقتی شیائو نای را در یک کافه اینترنتی بازی می کرد توجه او را به خود ج می کرد.