دانلود زیرنویس فارسی سریال Lost in Space

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : سریال ژانر: خانوادگی درام ماجراجویانه
1,334 بازدید
دانلود زیرنویس سریال Lost in Space
  • نام فیلم: Lost in Space مدت زمان: -
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Matt Sazama, Burk Sharpless, Irwin Allen نویسنده:
  • بازیگران: Maxwell Jenkins, Molly Parker, Toby Stephens
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در 30 سال آینده، استعمار در فضا اکنون یک واقعیت است، و خانواده رابینسون از جمله کسانی هستند که آزمایش شده و انتخاب شده اند تا زند جدیدی برای خود در دنیایی بهتر بسازند. اما زمانی که عمره‌نشینان جدید در مسیر خانه جدید خود به‌طور ناگهانی از مسیر خود جدا شده‌اند، باید اتحادهای جدیدی را ایجاد کنند و با یکدیگر همکاری کنند تا در یک محیط خطرناک بیگانه، سال‌های نوری از مقصد اصلی خود، زنده بمانند. در کنار رابینسون‌ها دو فرد خارجی وجود دارند که خود را به دلیل شرایط و مهارت متقابل برای فریب در کنار هم قرار می‌دهند. دکتر اسمیت کاریزماتیک یک دستکاری ماهر با یک بازی پایانی غیرقابل درک است. و دان وست سرکش، اما جذاب، یک پیمانکار بسیار ماهر و یقه آبی است که هیچ قصدی برای پیوستن به عمره نداشت، چه رسد به فرود تصادفی در یک سیاره گمشده.

Set 30 years in the future, colonization in space is now a reality, and the Robinson family is among those tested and selected to make a new life for themselves in a better world. But when the new colonists find themselves abruptly torn off course en route to their new home they must forge new alliances and work together to survgive in a dangerous alien environment, light-years from their original destination. Stranded along with the Robinsons are two outsiders who find themselves thrown together by circumstance and a mutual knack for deception. The charismatic Dr. Smith is a master manipulator with an inscrutable end game. And the roguish, but charming Don West is a highly-skilled, blue collar contractor, who had no intention of joining the colony, let alone crash landing on a lost planet.

5543

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Lost in Space:

دانلود زیرنویس سریال Lost in Space گمشده در فضا یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی آمریکایی در ژانر درام، ماجراجویانه و خانواد است که با همین نام در سال 1965 ساخته شد. در سريال گمشده در فضا هنرمندانی چون Maxwell Jenkins، Molly Parker، Taylor Russell، Toby Stephens، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «گمشده در فضا»:

داستان این سريال در سال 2046 میلادی است. سقوط جسمی از فضا بر روی زمین در این سال سبب شروع انقراض نسل آدمی بر روی زمین می شود. انسان ها با کمک فضاپیماها به همراه خانواده هایی برگزیده، در جهت کلونی سازی به سایر دنیاها(در فضا) می روند. دانلود زیرنویس فارسی سريال Lost in Space خانواده رابینسون نیز به عنوان عضو بیست و چهارم از چنین عملیاتی انتخاب گردیده است که در این راه با مشکلاتی روبه‌رو می شوند…

دانلود زیرنویس Titane 2021