دانلود زیرنویس فارسی سریال Gomorrah

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام دلهره‌ آور
1,660 بازدید
دانلود زیرنویس سریال Gomorrah
  • نام فیلم: Gomorrah مدت زمان: 55mins
  • زبان: Italian کشور سازنده : Italy
  • کارگردان : Leonardo Fasoli, Stefano Bises, Roberto Saviano, Ludovica Rampoldi, Giovanni Bianconi نویسنده:
  • بازیگران: Salvatore Esposito, Marco D'Amore, Cristiana Dell'Anna, Fortunato Cerlino
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

قبیله‌های جنایتکار سازمان‌یافته با جنگ می‌جنگند و اتحادهای زودگذری را در دنیای زیرزمینی پویا و همیشه در حال تغییر ناپل فقرزده ایتالیا ایجاد می‌کنند. جنارو، پسر و وارث قبیله ساواستانو، و چیرو دی مارتزیو، یکی از افسران این قبیله، جاه ط ی زیادی برای پیشروی به ارتفاعات بیشتر دارند. مسیری که پیش رو داریم خونین و ظالمانه است و خانواده های آنها در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

Organised crime clans fight wars and make fleeting alliances in the dynamic and ever-shifting underworld of the poverty-stricken Naples, Italy. Gennaro, the son and heir of the Savastano clan, and Ciro Di Marzio, one of this clan’s officers, have great ambition to advance to ever-greater heights. The path ahead is bloody and cruel, and their families will be put at risk.

4543

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Gomorrah

دانلود زیرنویس سریال Gomorrah گومورا (به ایتالیایی: Gomorra – La serie) یک مجموعه تلویزیونی اکشن و معمایی  ایتالیایی-آلمانی است که توسط روبرتو ساویانو برای Sky Atlantic ساخته شده است. این نمایش بر اساس کتاب ساویانو به همین نام، در تاریخ 6 مه 2014 در اسکای آتلانتیک ایتالیا به نمایش درآمد و به مدت چهار فصل اجرا شده است. پ در این سریال سالواتوره اسپوسیتو، مارکو داموره، کریستیانا دل آنا، فورتوناتو سرلینو، ایوانا لوتیتو، فبیو دا کارو و کریستینا دونادیو به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «گومورا»:

داستان این سريال در مورد سیرو است که طبق سنت در تلاش برای پیدا کردن رئیس بعدی سندیکای جرم و جنایت است. دانلود زیرنویس فارسی سریال Gomorrah مبارزات داخلی بر سر قدرت، او و تمام زند و خانواده اش را در معرض خطر قرار می دهد…

دانلود زیرنویس فیلم Dune