دانلود زیرنویس فارسی سریال DC’s Legends of Tomorrow

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن درام علمی تخیلی ماجراجویانه
1,536 بازدید
دانلود زیرنویس سریال DC's Legends of Tomorrow
  • نام فیلم: DC's Legends of Tomorrow مدت زمان: 42mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Phil Klemmer, Greg Berlanti, Marc Guggenheim, Andrew Kreisberg نویسنده:
  • بازیگران: Caity Lotz, Amy Louise Pemberton, Dominic Purcell, Brandon Routh
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

وقتی قهرمانان به تنهایی کافی نیستند – جهان به افسانه نیاز دارد. با دیدن آینده، یکی که او به شدت سعی می کند از وقوع آن جلو ری کند، ریپ هانتر سرکش که در زمان سفر می کند، وظیفه دارد گروهی متفاوت از قهرمانان و شروران را برای مقابله با تهدیدی غیرقابل توقف جمع کند – تهدیدی که نه تنها سیاره در خطر است. اما تمام خود زمان آیا این تیم گنده می تواند یک تهدید جاودانه را بر خلاف هر چیزی که تا به حال شناخته اند شکست دهد؟

When heroes alone are not enough – the world needs legends. Having seen the future, one he will desperately try to prevent from happening, time-traveling rogue Rip Hunter is tasked with assembling a disparate group of both heroes and villains to confront an unstoppable threat – one in which not only is the planet at stake, but all of time itself. Can this ragtag team defeat an immortal threat unlike anything they have ever known?

4851

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال DC’s Legends of Tomorrow:

دانلود زیرنویس سریال DC’s Legends of Tomorrow افسانه های فردا یا به ساد افسانه های فردا، یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم، اندرو کریزبرگ و فیل کلمر که تهیه کنندگان اجرایی نیز هستند، ساخته شده است. فصل اول این سريال در 21 ژانویه سال 2016 اکران شد. در این سريال هنرمندانی چون
کیتی لاتز، دامینیک پرسل، آرتور دارویل، ویکتور گاربر، برندان روث، نیک زانو، ونتورت میلر، سیارا رنه و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «افسانه‌های فردا»:

شخصی به نام ریپ هانتر آینده ای را پیش بینی می کند که در آن زمین و مردمان روی زمین با یک خطر جدی و بزرگ رو به رو شده اند.  دانلود زیرنویس فارسی سریال DC’s Legends of Tomorrow  ریپ در تلاش است تا بتواند گروهی از خلافکاران را با هم متحد کند تا بتواند جلوی این اتفاق را ب رد…

دانلود زیرنویس Titane 2021