دانلود زیرنویس فارسی سریال dark

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام رازآلود
2,944 بازدید
  • نام فیلم: Love O2O مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Baran bo OdarJantje Friese نویسنده: Lin Yufen
  • بازیگران: Louis HofmannKaroline EichhornLisa Vicari
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

مجموعه گلچین فصلی که در آن تحقیقات پلیس اسرار شخصی و حرفه ای افراد در ر را ، چه در داخل و چه خارج از قانون ، کشف می کند.

A family saga with a supernatural twist, set in a German town, where the disappearance of two young children exposes the relationships among four families.

1466

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال dark:

دانلود زیرنویس سریال dark دارک (به انگلیسی: Dark) یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی علمی تخیلی است که توسط باران بو اودار و یانته فریسه ساخته شده است. این فیلم سه فصل از 2017 تا 2020 پخش شد. پس از ناپدید شدن یک کودک ، دارک شخصیت های شهر تخیلی ویندن آلمان را دنبال می کند و حقیقت را دنبال می کند. آنها پیوندهای بین چهار خانواده بیگانه را دنبال می کنند تا توطئه شوم سفر در زمان را کشف کنند که چندین نسل را شامل می شود. این مجموعه به بررسی مفاهیم وجودی زمان و تأثیر آن بر طبیعت انسان می پردازد. از بازیگران آن می توان به لوئیس هافمن ، جولیکا جنکینز ، آندریاس پیتچمن ، ماجا شون ، لیزا ویکاری ، لیزا کروزر ، دیتریش هولیندربومر ، یاردیس تریبل و الیور ماسوچی اشاره کرد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال dark:

دانلود زیرنویس dark دارک در 1 دسامبر 2017 در Netflix به نمایش درآمد. این اولین سری اصلی زبان آلمانی سرویس است. فصل دوم در 21 ژوئن 2019 و فصل سوم و آخرین آن در 27 ژوئن 2020 منتشر شد.

دارک با تحسین لحن ، جلوه های بصری ، بازیگری ، بازیگران ، موسیقی ، و بلندپروازی و پیچید روایتش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

کودکان از شهر ویندن آلمان شروع به ناپدید شدن می کنند ، [12] روابط متلاشی شده ، زند دوگانه و گذشته تاریک چهار خانواده که در آنجا زند می کنند را روشن می کند و رازی را که چهار نسل را در بر می رد ، فاش می کند.

فصل اول در سال 2019 آغاز می شود ، اما بعداً شامل 1986 و 1953 از طریق سفر در زمان می شود ، زمانی که اعضای خانواده های اصلی برنامه از یک کرم چاله در سیستم غار در زیر نیروگاه هسته ای محلی مطلع می شوند. در فصل اول ، اسراری در مورد خانواده کانوالد ، نیلسن ، داپلر و تیدمن فاش می شود و با افشای روابط آنها زند آنها شروع به فروپاشی می کند. این توطئه شامل کودکان مفقود شده و تاریخ شهر و شهروندان آن است.