دانلود زیرنویس فارسی سریال Cobra Kai

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن درام کمدی
2,527 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Cobra Kai
  • نام فیلم: Cobra Kai مدت زمان: 30min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Jon Hurwitz, Hayden Schlossberg, Jason Belleville نویسنده:
  • بازیگران: Courtney Henggeler, Mary Mouser, Tanner Buchanan
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سی سال پس از آخرین رویارویی آنها در مسابقات کاراته دره 1984، جانی لارنس به عنوان یک دست‌کار بیکار که توسط زند تلف شده‌اش تسخیر شده است، در نهایت به سر می‌برد. با این حال، وقتی جانی یک بچه قلدر به نام میگل را از دست قلدرها نجات می دهد، به او الهام می شود که دوجو بدنام کبرا کای را دوباره راه اندازی کند. با این حال، این احیای زند او و سوء تفاهم های مرتبط، متوجه می شود که جانی رقابت قدیمی خود را با دنیل لاروسو، تاجر موفقی که ممکن است خوشبختانه ازدواج کرده است، دوباره آغاز کند، اما از زمان مرگ استادش، آقای میا ، تعادل اساسی را در زند از دست داده است. در همین حال، حتی زمانی که این ضدیت تشدید می‌شود، خود را در زیر دستان آنها منعکس می‌کند، زیرا میگل و رفقایش به تدریج توسط فلسفه اوباش کبرا کای مسموم می‌شوند. در همین حال، در حالی که دختر دانیل، سامانتا، خود را در میانه این در ری در میان دوستان دروغین می‌بیند، پسر بدجنس جانی، رابی، ناخواسته خود را می‌بیند که زیر بال دانیل قرار می‌ رد و به گونه‌ای که شایسته آقای میا است، شکوفا می‌شود.

Thirty years after their final confrontation at the 1984 All Valley Karate Tournament, Johnny Lawrence is at rock-bottom as an unemployed handyman haunted by his wasted life. However, when Johnny rescues a bullied kid, Miguel, from bullies, he is inspired to restart the notorious Cobra Kai dojo. However, this revitalization of his life and related misunderstandings find Johnny restarting his old rivalry with Daniel LaRousso, a successful businessman who may be happily married, but is missing an essential balance in life since the death of his mentor, Mr. Miyagi. Meanwhile, even as this antipathy festers, it finds itself reflected in their protegees as Miguel and his comrades are gradually poisoned by Cobra Kai’s thuggish philosophy. Meanwhile, while Daniel’s daughter, Samantha, finds herself in the middle of this conflict amidst false friends, Johnny’s estranged miscreant son, Robby, finds himself inadvertently coming under Daniel’s wing and flourishes in ways worthy of Mr. Miyagi.

6151

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Cobra Kai

کبری کای سريالی در ژانر اکشن، درام و کمدی محصول سال 2018 کشور آمریکا به کارگردانی جان هورویتس است. دانلود زیرنویس سریال Cobra Kai در این سريال هنرمندانی چون رالف ماکیو، ویلیام زابکا، تانر بوچنن، کورتنی هنگلر و زولو ماریدونا ایفای نقش کرده اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «کبری کای»

داستان سريال کبری کای 30 سال بعد از مجموعه فیلم های معروف بچه کاراته کار اتفاق می افتد که بعد از مدت ها دوری از کاراته جانی لارنس باشگاه کبری کای را احیا می کند دانلود زیرنویس فارسی سریال Cobra Kai و این باعث می گردد که با دنیل لاروسو، رقیب قدیمی و دیرینه خود دوباره روبرو شود….

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers