دانلود زیرنویس فارسی سریال Chucky

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: ترسناک دلهره‌ آور رازآلود
1,092 بازدید
دانلود زیرنویس سریال Chucky
  • نام فیلم: Chucky مدت زمان:
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Don Mancini نویسنده:
  • بازیگران: Zackary Arthur, Brad Dourif, Carina Battrick
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از اینکه یک عروسک قدیمی چاکی در یک حیاط حومه شهر پیدا می‌شود، یک شهر ایده‌آل در آمریکا دچار هرج و مرج می‌شود و یک سری قتل‌های وحشتناک شروع به افشای ریاکاری و اسرار شهر می‌کنند.

After a vintage Chucky doll turns up at a suburban yard sale, an idyllic American town is thrown into chaos as a series of horrifying murders begin to expose the town’s hypocrisies and secrets.

4236

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Chucky:

دانلود زیرنویس سریال Chucky چاکی یک مجموعه تلویزیونی در ژانر ترسناک، رازآلود و هیجانی محصول سال 2021 کشور آمریکا است که توسط دان مانچینی ساخته شده و بر اساس مجموعه فیلم‌های Child’s Play ساخته شده است. این فیلم در 12 اکتبر 2021 در Syfy و شبکه ایالات متحده آمریکا به نمایش درآمد. این فیلم دنباله‌ای بر Cult of Chucky، هفتمین فیلم این مجموعه  است. در سریال چاکی بازیگرانی چون Brad Dourif، Carina Battrick، Zackary Arthur، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «چاکی»:

دانلود زیرنویس فارسی سریال Chucky پس از اینکه عروسک چاکی برای فروش در حیاط خانه در اطراف شهر مشاهده می شود، شهر به هیاهو می افتد و قتل و کشتارهایی در شهر اتفاق افتاده و رازهایی در شهر افشا می شود…

دانلود زیرنویس سریال breaking bad