دانلود زیرنویس فارسی سریال Arcane

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن انیمیشن ماجراجویانه
2,478 بازدید
دانلود زیرنویس سریال Arcane
  • نام فیلم: Arcane مدت زمان:
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Pascal Charrue, Jérôme Combe نویسنده:
  • بازیگران: Mia Sinclair Jenness, Hailee Steinfeld, Ella Purnell
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 9.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

تعادل ظریف بین شهر ثروتمند پیلتور و زیر شکم زائون. تنش‌ها بین این شهر- ت‌ها با ایجاد هگزتک که راهی برای کنترل انرژی جادویی در پیلتور برای هر شخصی است، به پایان می‌رسد و در Zaun، داروی جدیدی به نام شیمر انسان‌ها را به هیولا تبدیل می‌کند. رقابت بین شهرها خانواده ها و دوستان را از هم جدا می کند زیرا Arcane زند را به روابطی می بخشد که برخی از قهرمانان مشهور League of Legends از جمله Vi، Jinx، Caitlyn، Jayce و Viktor را شکل می دهند.

The delicate balance between the rich city of Piltover and the seedy underbelly of Zaun. Tensions between these city-states boil over with the creation of hextech a way for any person to control magical energy in Piltover, and in Zaun, a new drug called shimmer transforms humans into monsters. The rivalry between the cities splits families and friends as Arcane brings life to the relationships that shape some of League of Legends’ famous champions including Vi, Jinx, Caitlyn, Jayce and Viktor.

3755

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Arcane:

دانلود زیرنویس سریال Arcane یک انیمیشن تلویزیونی است در ژانر انیمیشن، اکشن و ماجراجویی محصول ساخت آمریکا که در آن ستارگانی چون میا سینکلر جنس، هایلی استاینفلد، الا ل و… به هنرمندی پرداخته اند. این سريال اقتباسی از بازی معروف League of Legends است.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «آرکین»:

داستان این سريال در شهر آرمانشهر پیلتوور جریان دارد، دانلود زیرنویس فارسی سریال Arcane  که منشأ دو قهرمان نماد و قدرتی که آنهار از هم خواهد پاشید. در واقع بر رابطه ی دو خواهر با اسامی Vi و Jinx تمرکز دارد که از قهرمانان دنیای League of Legends می باشند و اگرچه کودکی سختی داشتند و به هر صورتی که بود، در کنار هم بزرگ شدند اما مسیر نوشت آن ها را از هم جدا نمود و هر کدام زند متفاوتی را برای خود ساختند…

دانلود زیرنویس Titane 2021