دانلود زیرنویس فارسی سریال Akame ga Kill

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن انیمیشن ماجراجویانه
1,371 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Akame ga Kill!
  • نام فیلم: Akame ga Kill! مدت زمان: 24mins
  • زبان: English کشور سازنده : Japan
  • کارگردان : Tomoki Kobayashi, Masafumi Tamura, Katelyn Barr, Touko Machida نویسنده:
  • بازیگران: Sôma Saitô, Corey Hartzog, Sora Amamiya
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک پسر جوان روستایی با آرزوی تبدیل شدن به بخشی از ارتش کشور راهی پای می شود. او در صورت ناموفق با زنی روبرو می شود که به او قول می دهد در صورت پرداخت پول به او فرصتی برای ورود به ارتش پیدا کند، پسر جوان بی خبر تمام پول خود را می دهد و سپس متوجه می شود که فریب خورده است. بی پولی تصمیم می رد در خیابان بخوابد، همان شب زن جوان و زیبایی او را از خیابان برمی دارد و به خانه می برد. تاتسومی یک شب می ماند زیرا به او قول پستی در ارتش نیز می دهند. یک شب خانه توسط گروهی از قاتل ها به نام حمله شبانه اما بد واقعی این داستان بازدید می شود. تاتسومی در نهایت به حمله شبانه می پیوندد و متوجه می شود که خود را در این گروه بیشتر از ارتش می شناسد.

A young countryside boy sets to the capital with the dream to become part of the country army. Unsuccessful he encounters a women who promises him a chance to enter the army if he pays her enough, the young boy unaware gives all his money and then finds out the he was tricked. Not having any money decides to sleep in the streets, the same night a young and beautiful women picks him op from the street and takes him home. Tatsumi stays a night since they promise him a position in the army as well. One night the house is visited by a group of assassins called night raid but who are the real bad guys of this story. Tatsumi ends up joining night raid and finds out that he identifies his self in this group more then in the army.

13033

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Akame ga Kill

آکامه گا کیل! یا Akame ga Kill یا  قاتل چشم سرخ یک مجموعه شونن مانگا ژاپنی، که توسط تاکاهیرو نوشته شده و بوسیلهٔ تتسویا تاشیرو مصورسازی شده‌است. انتشار این مجموعه از مارس ۲۰۱۰ در مجلهٔ گانگان ژوکر شرکت اسکوئر انیکس آغاز شده‌است. دانلود زیرنویس سریال Akame ga Kill یک سری مانگا با نام آکامه گا کیل! زیرو، که دربارهٔ داستان‌های گذشتهٔ آکامه می‌باشد نیز توسط اسکوئر انیکس از ۲۵ اکتبر ۲۰۱۳، در ماهنامه بیگ گانگان در حال انتشار است.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «قاتل چشم سرخ» | «آکامه گا کیل»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Akame ga Kill داستان انیمه آکامه گا کیل، راجع به پسری به نام تاتسومی است که تصمیم می رد برای نجات روستای خود، به پای رفته و در آنجا به ارتش کشور ملحق شود. اما سرنوشت برای تاتسومی طور دیگری رقم می خورد و او به گروه تروریستی شبیخون شب می پیوندد…

دانلود زیرنویس سريال peaky blinders